بنر بالای صفحه
تمدن هخامنشی جلد اول نشر سمت
تمدن هخامنشی جلد اول نشر سمت

کتاب تمدن هخامنشی جلد اول نشر سمت

معرفی کتاب تمدن هخامنشی جلد اول نشر سمت

(2)
کتاب تمدن هخامنشی (جلد اول)، اثر علی سامی ، با ترجمه مترجم یعقوب محمدی فر - آزاده محبت خو ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 194,000 13%

168,780

194,000 13% 168,780

محصولات مرتبط

(2)
13%
(2)
13%
(4)
29%
فروش ویژه
(3)
10%
(4)
3%
(2)
13%
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب برای دانشجویان رشته باستان‌شناسی، در مقطع کارشناسی به عنوان منبع درس «تمدن هخامنشی» تدوین شده است؛ امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان به مباحث باستان‌شناسی نیز از آن بهره‌مند شوند.

مشخصات محصول

نویسنده: علی سامی ویرایش: -
مترجم: مترجم یعقوب محمدی فر - آزاده محبت خو تعداد صفحات: 388
انتشارات: سمت وزن: 603
شابک: 9789645303356 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

...

مقدمه دکتر علی‌اکبر سرفراز

نیایش

مقدمه



فصل اول: تمدن هخامنشی

فصل دوم: نژاد آریایی

فصل سوم: زبان در زمان هخامنشی

فصل چهارم: تاریخ پیدایش خط در ایران و خط میخی پارسی

فصل پنجم: مراحل تحول خط و خطوط سایر کشورهای قدیم

فصل ششم: کتیبه‌های هخامنشی

فصل هفتم: کوشش دو قرن دانشمندان اروپایی برای خواندن خط میخی پارسی

فصل هشتم: خط آرامی در حوزه شاهنشاهی هخامنشی

فصل نهم: دانش هخامنشی

فصل دهم: آموزش و پرورش در زمان هخامنشی

فصل یازدهم: کاوشهای علمی باستان‌شناسان و دانشمندان اروپایی و ایرانی در...



منابع و مآخذ

نمایه

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی سامی

علی سامی

در حال حاضر مطلبی درباره علی سامی نویسنده تمدن هخامنشی جلد اول نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم یعقوب محمدی فر

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم یعقوب محمدی فر مترجم کتاب تمدن هخامنشی جلد اول نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم یعقوب محمدی فر

آزاده محبت خو

در حال حاضر مطلبی درباره آزاده محبت خو مترجم کتاب تمدن هخامنشی جلد اول نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آزاده محبت خو

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید