راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی  راهنمای انجمن بریتانیایی علوم

کتاب راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم

معرفی کتاب راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم

(2)
کتاب راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی: راهنمای انجمن بریتانیایی علوم، اثر انجمن بریتانیایی راهنمای علوم ورزشی و فعالیت ورزشی.ویراستاران ادوارد ام. وینتر - آندرو ام. جونز - آر. سی. ریچارد دیویسون - پل دی. بروملی - توماس اچ. مرسر ، با ترجمه دکتر عباسعلی گائینی - دکتر احمد آزاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
13%
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • این کتاب برای دانشجویان رشته فیزیولوژی ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان منبع اصلی درس «راهنمای آزمونهای ورزشی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، دانشمندان علوم ورزشی، به ویژه فیزیولوژیستها و مربیان و سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

مشخصات محصول

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته فیزیولوژی ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان منبع اصلی درس «راهنمای آزمونهای ورزشی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، دانشمندان علوم ورزشی، به ویژه فیزیولوژیستها و مربیان و سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مقدمه

پیشگفتار

مقدمه ویراستاران

بخش اول: اصول کلی

بخش دوم: اصول روش‌شناختی

بخش سوم: روش‌های کلی

بخش چهارم: روش‌های خاص هر ورزش

بخش پنجم: جمعیت‌های خاص

واژه‌نامه فارسی ـ انگلیسی

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

انجمن بریتانیایی راهنمای علوم ورزشی و فعالیت ورزشی.ویراستاران ادوارد ام. وینتر

انجمن بریتانیایی راهنمای علوم ورزشی و فعالیت ورزشی.ویراستاران ادوارد ام. وینتر

در حال حاضر مطلبی درباره انجمن بریتانیایی راهنمای علوم ورزشی و فعالیت ورزشی.ویراستاران ادوارد ام. وینتر نویسنده راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


آندرو ام. جونز

آندرو ام. جونز

در حال حاضر مطلبی درباره آندرو ام. جونز نویسنده راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


آر. سی. ریچارد دیویسون

آر. سی. ریچارد دیویسون

در حال حاضر مطلبی درباره آر. سی. ریچارد دیویسون نویسنده راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


پل دی. بروملی

پل دی. بروملی

در حال حاضر مطلبی درباره پل دی. بروملی نویسنده راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


توماس اچ. مرسر

توماس اچ. مرسر

در حال حاضر مطلبی درباره توماس اچ. مرسر نویسنده راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر عباسعلی گائینی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر عباسعلی گائینی مترجم کتاب راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر عباسعلی گائینی

دکتر احمد آزاد

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر احمد آزاد مترجم کتاب راهنمای آزمون فیزیولوژی ورزش وفعالیت ورزشی راهنمای انجمن بریتانیایی علوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر احمد آزاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید