روش سنجی و کار سنجی
روش سنجی و کار سنجی

کتاب روش سنجی و کار سنجی

معرفی کتاب روش سنجی و کار سنجی

(2)
کتاب روش سنجی و کار سنجی، اثر جلال حقیقت منفرد ، با ترجمه مترجم سامرند ناسوتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 37,000 13%

32,190

37,000 13% 32,190

محصولات مرتبط

(2)
1%
(8)
3%
(2)
3%
(2)
3%
(2)
3%
(1)
3%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست اشکال

  • فهرست جداول
  • پیشگفتار

  • فصل اول: مبانی مطالعه کار و بهره‌وری

  • فصل دوم: مبانی روش‌سنجی
  • فصل سوم: اصلاح و بهبود روشها
  • فصل چهارم: مطالعه زمان (کارسنجی)
  • فصل پنجم: زمان‌سنجی با روش کرنومتر
  • فصل ششم: زمان استاندارد کار با ماشین
  • فصل هفتم: کارسنجی به روش نمونه‌برداری از کار و زمان‌گیری گروهی
  • فصل هشتم: استانداردهای زمانی از پیش تعیین‌شده (S(PTS

  • منابع و مآخذ

  • واژه‌نامه
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: جلال حقیقت منفرد ویرایش: -
مترجم: مترجم سامرند ناسوتی تعداد صفحات: 436
انتشارات: سمت وزن: 610
شابک: 9789645308931 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی به عنوان منبع درس «روش‌سنجی و کارسنجی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

ارتقای بهره‌وری سازمانها و کارکنان، راهکارهای گوناگونی دارد و مطالعه کار یکی از راهکارهای مؤثری است که بر بهبود شیوه‌های انجام کار، شغل و تعیین استانداردهای زمانی انجام کار تمرکز دارد. مطالعه کار در این کتاب در دو مبحث بررسی شده است: بخش اول با عنوان روش‌سنجی، به بررسی و تحلیل منتقدانه روش فعلی انجام کار می‌پردازد تا از این رهگذر به راههای ساده‌تر و کاراتر و اقتصادی‌‌تری دست یابد؛ و در مبحث دوم با عنوان کارسنجی، کاربرد فنون طرح‌ریزی‌شده برای تعیین زمان بهینه انجام کار معین و ایجاد استاندارد زمانی انجام کار تشریح شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جلال حقیقت منفرد

جلال حقیقت منفرد

در حال حاضر مطلبی درباره جلال حقیقت منفرد نویسنده روش سنجی و کار سنجی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم سامرند ناسوتی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم سامرند ناسوتی مترجم کتاب روش سنجی و کار سنجی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم سامرند ناسوتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید