آشنایی با منابع و مراجع چاپی و الکترونیکی در ادبیات فارسی
آشنایی با منابع و مراجع چاپی و الکترونیکی در ادبیات فارسی

کتاب آشنایی با منابع و مراجع چاپی و الکترونیکی در ادبیات فارسی

معرفی کتاب آشنایی با منابع و مراجع چاپی و الکترونیکی در ادبیات فارسی

(4)
کتاب آشنایی با منابع و مراجع چاپی و الکترونیکی در ادبیات فارسی، اثر دکتر غلامحسین زاده - دکتر احمد رضی ، با ترجمه مترجم حسن فروغی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 78,000 13%

67,860

78,000 13% 67,860

محصولات مرتبط

(2)
13%
(2)
1%
(4)
25%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • آغاز سخن

  • پیشگفتار
  • بخش اول: منابع و مراجع چاپی
  • فصل اول: نخستین نیازها
  • فصل دوم: فرهنگهای لغت عمومی
  • فصل سوم: فرهنگهای اختصاصی
  • فصل چهارم: دانشنامه‌ها، کتاب‌شناسیها و زندگینامه‌ها
  • فصل پنجم: کتابهای آموزشی برای غیر فارسی‌زبانان
  • بخش دوم: منابع و مراجع الکترونیکی
  • فصل اول: کلیات
  • فصل دوم: پایگاههای اینترنتی مرتبط با پژوهشهای ادبی
  • فصل سوم: لوحهای فشرده
  • کتابنامه
  • نمایه منابع و مراجع چاپی
  • نمایه منایع و مراجع الکترونیکی

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر غلامحسین زاده - دکتر احمد رضی ویرایش: -
مترجم: مترجم حسن فروغی تعداد صفحات: 156
انتشارات: سمت وزن: 272
شابک: 9789645308948 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گسترش و تقویت آموزش زبان و ادبیات فارسی در خارج از کشور، نیازمند حمایتهای متخصصان زبان و ادبیات فارسی در داخل و خارج کشور است. به همین منظور «شورای گسترش زبان و ادبیات فارسی»، «مرکز گسترش زبان و ادبیات فارسی»، «سمت» و «انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی»، در جلسه مشترکی تصمیم گرفتند با همکاری یکدیگر و همراهی استادان با تجربه و متخصص کتابهای درسی مناسبی را زیر نظر شورایی از افراد صاحب نظر و باتجربه، تهیه و چاپ کنند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

Scientific and research studies, like other works, have a specific method. With systematic and useful study, the reader will be able to understand the deepest point of the writeʹs thoughts and get more precise realization of her/his work. Therefore, to reach more accurate understanding and realizing, of the text, the reader should have some abilities and proficiencies, as well as suitable tools for much better and more accurate perception of the text. The objective of this book is to achieve the above mentioned goals, Therefore, the author has tried to introduce the most important and popular electronic and printed references and resources used for understanding persian Literatureʹs texts. Consequently, although it is elemetary, but basic and short, it will help the beginners and guide them in their studies and learning.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر غلامحسین زاده

دکتر غلامحسین زاده

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر غلامحسین زاده نویسنده آشنایی با منابع و مراجع چاپی و الکترونیکی در ادبیات فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر احمد رضی

دکتر احمد رضی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر احمد رضی نویسنده آشنایی با منابع و مراجع چاپی و الکترونیکی در ادبیات فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم حسن فروغی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم حسن فروغی مترجم کتاب آشنایی با منابع و مراجع چاپی و الکترونیکی در ادبیات فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم حسن فروغی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید