بنر بالای صفحه
صدا و بیان برای بازیگر 2
صدا و بیان برای بازیگر 2 صدا و بیان برای بازیگر 2

کتاب صدا و بیان برای بازیگر 2

معرفی کتاب صدا و بیان برای بازیگر 2

(5)
کتاب صدا و بیان برای بازیگر (2)، اثر داود دانشور ، با ترجمه مترجم مجید اخگر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1393 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
13%
(6)
20%
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
13%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
13%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
4%
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • پیشگفتار
  • فصل اول: کلیات
  • فصل دوم: ساختمان حنجره و عملکرد آن
  • ضمیمه 1: حرکت، فضا و بدن
  • ضمیمه 2: ترانه عاشقانه اسلاومیر مروژک
  • منابع
  • واژه‌نامه فارسی ­ انگلیسی
  • واژه‌نامه انگلیسی ­ فارسی
  • فهرست نام اشخاص

مشخصات محصول

نویسنده: داود دانشور ویرایش: -
مترجم: مترجم مجید اخگر تعداد صفحات: 196
انتشارات: سمت وزن: 329
شابک: 9786000200541 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1393

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته تئاتر در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس « بیان 2» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است که علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر، تلاش و تأملی است جدی و نسبتاً گسترده برای طرح اصول صدا و بیان بر اساس تجربیات شخصی، گروهی و دیدگاههایی از گذشته و حال که حاوی رهنمودهایی معرفت‌زاست برای دانشجویان رشته‌های بازیگری تئاتر، سینما، و همچنین کارگردانان و علاقه‌مندانی که به نحوی با صدا و تکلم سروکار دارند، به ویژه از بابت تمرینهای متعدد و متنوع ارائه شده، در سطح کاربردی، کسانی که علاقه‌ای جدی برای بهبود مهارت صوتی در خود احساس می‌کنند می‌توانند با مطالعه این کتاب معرفت نظری و عملی خود را بیش از پیش افزایش داده، از این راه به نیازهای بازیگری خود پاسخ دهند. در فصول مختلف ... این کتاب با تاریخچه انتقال صوتی از عصر طلایی تئاتر یونان و رُم تا تجربیات امروزین آشنا خواهید شد. اندامهای گفتار و نحوه عملکرد و نقش آنها را در تولید صدا خواهید شناخت و از طریق تمرینها عملاً آنها را در ارتباط با متن خواهید آزمود. مفاهیم مختلف زمان و زمان‌بندی را با تمرینهای مختص آن تجربه خواهید کرد. مطالبی در خصوص تفاوت صدای آوازی و گویشی را همراه با تمرینهایی در این باره خواهید یافت و با دیدگاههای تجربه‌گرایانی چون گروتفسکی، بروک ... و نیز با مدارس تئاتری برجسته جهان و نحوه آموزش آنها و بسیاری موضوعات مفید دیگر آشنا خواهید شد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

داود دانشور

داود دانشور

در حال حاضر مطلبی درباره داود دانشور نویسنده صدا و بیان برای بازیگر 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مجید اخگر

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مجید اخگر مترجم کتاب صدا و بیان برای بازیگر 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مجید اخگر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید