بنر بالای صفحه
اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی
اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی

قیمت قبل

کتاب اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی

معرفی کتاب اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی

(2)
کتاب اقتصاد مالی (جلد اول)، اثر فرانک جی. فابوزی - گوفر زو - ادوین اچ.نیو ، با ترجمه دکتر رضا طالبلو - عریانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 256,000

155,000

  155,000

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • مقدمه مترجمان

  • مقدمه مؤلفان

  • فصل اول: مقدمه

  • بخش اول: تأمین مالی در جهان مطمئن با بازار کامل سرمایه
  • فصل دوم: تصمیمات مالی مصرف‌کننده
  • فصل سوم: خلق ثروت از طریق سرمایه‌گذاری در فرصت‌های مولد
  • فصل چهارم: چگونه سرمایه‌گذاران بنگاه را ارزش‌گذاری می‌کنند
  • فصل پنجم: تصمیمات تأمین مالی بنگاه در یک بازار کامل سرمایه
  • فصل ششم: تصمیمات سرمایه‌گذاری بنگاه

  • بخش دوم: نظام مالی

  • فصل هفتم: نظام‌های مالی، حاکمیت و تشکیلات
  • فصل هشتم: بازار، واسطه‌گری و حاکمیت درونی

  • بخش سوم: ابزارهایی برای مقابله

...
  • با مخاطره
  • فصل نهم: مبانی خرد اقتصادی اقتصاد مالی
  • فصل دهم: مطالبات مشروط و راهبردهای مشروط
  • فصل یازدهم: مخاطره و مدیریت مخاطره
  • فصل دوازدهم: مباحثی در خصوص انتخاب اندازه‌های مخاطره

  • بخش چهارم: انتخاب و قیمت‌گذاری دارایی‌های مخاطره‌آمیز

  • فصل سیزدهم: انتخاب سبد دارایی‌ها با استفاده از الگوی میانگین-واریانس

  • واژه‌نامه

  • فصلهای چهارم، ششم، یازدهم و سیزدهم پیوست دارد.

  • در پایان هر فصل نکات کلیدی، سؤالها و منابع آن آورده شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: فرانک جی. فابوزی - گوفر زو - ادوین اچ.نیو ویرایش: -
مترجم: دکتر رضا طالبلو - عریانی تعداد صفحات: 510
انتشارات: سمت وزن: 777
شابک: 9786000201210 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1400
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «اقتصاد مالی» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است و برای رشته‌های مدیریت مالی و مهندسی مالی نیز قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

دانش مالیه نوین بعد از رساله دکتری هری مارکوویتز در زمینه سبد بهینه دارایی‌های مالی وارد مرحله جدیدی شد و بعد از وی افرادی همانند شارپه و لیتنر به تکمیل نظریه‌های مربوط به قیمت‌گذاری دارایی‌ها پرداختند. علاوه بر این در نظریه‌های نوین قیمت‌گذاری شکل‌های گسترده‌تری از نظریه‌ها تحت عنوان «الگوهای قیمت‌گذاری با عامل تنزیل تصادفی» مطرح شدند. از سوی دیگر طرح موضوعات اقتصاد اطلاعات و نامتقارن بودن اطلاعات در عرصه مالیه طی سه دهه گذشته موجب شد حیطه مطالعات و تحلیل‌ها در مالیه گسترده‌تر، عمیق‌تر و واقعی‌تر شود. در پی این تحولات ... طی دو دهه اخیر نیز کتاب‌های متعددی با رویکرد تحلیل اقتصادی - مالی نوشته شده است. در این کتاب سعی شده است کلیدی‌ترین مفاهیم علم مالیه همچون ساختار سرمایه، ادعای مشروط، اندازه مخاطره، قیمت‌گذاری دارایی‌ها، مشتقات مالی، بودجه‌بندی سرمایه و نواقص بازار مالی در هفت بخش مشتمل بر بیست‌وشش فصل و پیوست‌های تکمیلی با نثری ساده بیان شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فرانک جی. فابوزی

فرانک جی. فابوزی

در حال حاضر مطلبی درباره فرانک جی. فابوزی نویسنده اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


گوفر زو

گوفر زو

در حال حاضر مطلبی درباره گوفر زو نویسنده اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ادوین اچ.نیو

ادوین اچ.نیو

در حال حاضر مطلبی درباره ادوین اچ.نیو نویسنده اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر رضا طالبلو

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر رضا طالبلو مترجم کتاب اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر رضا طالبلو

عریانی

در حال حاضر مطلبی درباره عریانی مترجم کتاب اقتصاد مالی جلد اول اثر فابوزی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عریانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید