بنر بالای صفحه
آموزش تاریخ در دانشگاه
آموزش تاریخ در دانشگاه

کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه

معرفی کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه

(4)
کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه، اثر آلن بوث ، با ترجمه سیدمحسن علوی پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 90,000 11%

80,100

90,000 11% 80,100

محصولات مرتبط

(6)
21%
فروش ویژه
(2)
15%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • درباره این مجموعه
  • مقدمه مترجم
  • فصل اول: مقدمه
  • فصل دوم: یادگیری تاریخ با هدفِ فهمیدن
  • فصل سوم: یادگیری تاریخ از چشم‌انداز دانشجویان
  • فصل چهارم: رویکردها به تدریس تاریخ
  • فصل پنجم: ایجاد بافتار مناسب برای یادگیری
  • فصل ششم: راهبردهای یادگیری فعال در کلاس تاریخ
  • فصل هفتم: ترویج استقلال در یادگیری
  • فصل هشتم: ارزیابی معطوف به فهم
  • فصل نهم: بهبود و رشد فهم از تدریس
  • منابع
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: آلن بوث ویرایش: -
مترجم: سیدمحسن علوی پور تعداد صفحات: 292
انتشارات: سمت وزن: 466
شابک: 9786000201449 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای جامعه علمی رشته تاریخ در حوزه مباحث آموزش و یادگیری تاریخ ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

ضرورت‌ها و ظرفیت‌های تدریس در هر رشته تخصصی از جمله مواردی است که با وجود اهمیت فراوان، کمتر مورد توجه پژوهشگران قرار می‌گیرد و آنها غالباً با کم‌ارج دانستن این مقوله، کاوش درباره آن را به رشته‌های خاص مانند تعلیم و تربیت و برنامه‌ریزی آموزشی احاله می‌نمایند. آلن بوث، استاد برجسته رشته تاریخ در دانشگاه ناتینگهام، در این کتاب با محوریت بخشیدن به تدریس به مثابه مقوله‌ای در چارچوب ارتقای سطح فهم در میان دانشجویان، تلاش می‌کند مخاطب را با شیوه‌های متنوع تدریس در رشته تاریخ آشنا نماید. خواننده با مطالعه این کتاب مهم به روشنی با این حقیقت روبه‌رو ... ‌می شود که انتخاب شیوه تدریس متناسب با موضوعات گوناگون تاریخی برای دانشجویان مقاطع متفاوت تحصیلی می‌تواند تا چه میزان برای تربیت نیروهای مؤثر و کارآمد برای جامعه مفید باشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلن بوث

آلن بوث

در حال حاضر مطلبی درباره آلن بوث نویسنده آموزش تاریخ در دانشگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سیدمحسن علوی پور

در حال حاضر مطلبی درباره سیدمحسن علوی پور مترجم کتاب آموزش تاریخ در دانشگاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سیدمحسن علوی پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید