بنر بالای صفحه
روان شناسی صنعتی سازمانی   رویکرد کاربردی
روان شناسی صنعتی سازمانی   رویکرد کاربردی

کتاب روان شناسی صنعتی سازمانی رویکرد کاربردی

معرفی کتاب روان شناسی صنعتی سازمانی رویکرد کاربردی

(4)
کتاب روان شناسی صنعتی سازمانی : رویکرد کاربردی (جلد دوم)، اثر مایکل جی.آموت ، با ترجمه جهانبخش صادقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 204,000 8%

187,680

204,000 8% 187,680

محصولات مرتبط

(2)
13%
قیمت قبل
فروش ویژه
(6)
3%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • فصل نهم: رضایت و تعهد کارکنان
  • فصل دهم: ارتباط سازمانی
  • فصل یازدهم: رهبری
  • فصل دوازدهم: رفتار گروه، تیم و تعارض
  • فصل سیزدهم: توسعه سازمانی
  • ضمیمه: شرایط کاری و عوامل انسانی

    در پایان هر فصل خلاصه فصل و سؤالهایی برای مرور مطالب آمده است

مشخصات محصول

نویسنده: مایکل جی.آموت ویرایش: -
مترجم: جهانبخش صادقی تعداد صفحات: 408
انتشارات: سمت وزن: 632
شابک: 9786000201463 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌ روان‌شناسی به عنوان کتاب مبنایی ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در این کتاب، که از آخرین پژوهشهای انجام شده در حوزه روان‌شناسی صنعتی/ سازمانی، به ویژه نتایج فراتحلیلها، برخوردار است، مؤلف کوشیده است در بیان مطالب بین نظریه، پژوهش و کاربرد توازن برقرار کند و در تشریح مباحث از مثالهای واقعی و تک‌بررسیها استفاده نماید. خواننده کتاب ضمن آشنا شدن با مباحث نظری، مهارتهایی را در زمینه‌هایی از جمله نوشتن خلاصه سوابق، تهیه شرح شغل، ارزشیابی عملکرد، طراحی و ارزشیابی نظامهای آموزشی و غیره کسب می‌کند. با توجه به اینکه کتاب حاضر ضمن استناد به نظریه‌های مطرح در روان‌شناسی با رویکردی کاربردی تألیف ... شده است، مطالعه آن به دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه‌های روان‌شناسی صنعتی/ سازمانی، رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی و روان‌شناسی استخدامی توصیه می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایکل جی.آموت

مایکل جی.آموت

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل جی.آموت نویسنده روان شناسی صنعتی سازمانی رویکرد کاربردی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جهانبخش صادقی

در حال حاضر مطلبی درباره جهانبخش صادقی مترجم کتاب روان شناسی صنعتی سازمانی رویکرد کاربردی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جهانبخش صادقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید