بنر بالای صفحه
الگوهای آموزشی در تربیت بدنی
الگوهای آموزشی در تربیت بدنی

کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی

معرفی کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی

(4)
کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی، اثر مایکل دبلیو. متسلر ، با ترجمه دکتر رضوان رضوانی اصل - دکتر جواد آزمون - دکتر وحید رفیعی ده بیدی - محبوبه محمدپور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 252,000 13%

219,240

252,000 13% 219,240

محصولات مرتبط

(2)
1%
(5)
قیمت قبل
(1)
3%
(4)
3%
(2)
3%
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • مقدمه‌ای بر ترجمه

  • پیشگفتار

  • بخش اول: اصول آموزش مبتنی بر الگو در تربیت‌بدنی

  • 1: آموزش و برنامه‌های امروزی تربیت‌بدنی
  • 2: توصیف ‌الگو‌های آموزشی در تربیت‌بدنی
  • 3: حوزه‌های دانش ‌برای آموزش مبتنی بر الگو در تربیت‌بدنی
  • 4: راهبردهای تدریس در آموزش مبتنی بر الگو
  • 5: مهارت‌های تدریس اثربخش در آموزش مبتنی بر الگو
  • 6: برنامه‌ریزی برای آموزش اثربخش در تربیت‌بدنی
  • 7: سنجش یادگیری دانش‌آموزان در آموزش مبتنی بر الگو

  • بخش دوم: هشت الگوی آموزشی در تربیت‌بدنی

  • 8: آموزش مستقیم، معلم در نقش رهبر آموزشی
  • 9:
...
  • نظام آموزش شخصی‌سازی‌شده، دانش‌آموزان در حد توانشان سریع، و در حد ...
  • 10: یادگیری مشارکتی، دانش‌آموزان با هم، به وسیله هم و برای هم یاد می‌گیرند
  • 11: تعلیم و تربیت ورزشی، یادگیری برای تبدیل شدن به ورزشکاری متبحر ...
  • 12: تدریس از طریق همتا، «من به تو درس می‌دهم، سپس تو به من درس بده»
  • 13: تدریس از طریق پرس‌وجو، یادگیرنده در نقش حل‌کننده مسئله
  • 14: بازی‌های ورزشی تاکتیکی، تدریس بازی‌های ورزشی برای فهمیدن
  • 15: تدریس مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی، تلفیق، انتقال، توانمندسازی و ...

    منابع
  • واژه‌نامه فارسی به انگلیسی
  • واژه‌نامه انگلیسی به فارسی

  • در پایان هر فصل خلاصه، فعالیت‌های یادگیری، موضوعاتی برای تأمل و بحث در گروه‌های کوچک و منابع پیشنهادی برای مطالعه بیشتر TPSR آمده است.

مشخصات محصول

نویسنده: مایکل دبلیو. متسلر ویرایش: -
مترجم: دکتر رضوان رضوانی اصل - دکتر جواد آزمون - دکتر وحید رفیعی ده بیدی - محبوبه محمدپور تعداد صفحات: 719
انتشارات: سمت وزن: 950
شابک: 9786000202071 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر به عنوان منبع درس «کارورزی» در دوره دکتری و نیز در دوره کارشناسی ارشد آموزش تربیت‌بدنی (هریک 2 واحد)، و به عنوان منبع دروس «اصول و روش‌های آموزش اثربخش در تربیت‌بدنی» (2 واحد)، و «تدوین برنامه درسی تربیت‌بدنی» (2 واحد) برای دوره کارشناسی ارشد آموزش تربیت‌بدنی معرفی شده است. ضمناً این کتاب را می‌توان به عنوان منبع درس «الگوها و روش‌های تدریس تربیت‌بدنی پیش‌دبستانی، دبستانی» (2 واحد) و «الگوها و روش‌های تدریس تربیت‌بدنی دوره متوسطه» (2 واحد)، در برنامه دوره کارشناسی آموزش تربیت‌بدنی نیز معرفی و استفاده کرد.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی روش‌های منطقی و قابل‌فهم تدریس تربیت بدنی در پایه‌های مختلف تحصیلی را، از پیش‌دبستانی تا پایان دوره متوسطه، عرضه می‌کند. الگوی آموزشی، که معجونی از نظریه، برنامه‌ریزی، رفتار معلم، رفتار دانش‌آموز، و سنجش است، در واقع طرحی جامع یا طرحی اولیه برای تدریس به دست می‌دهد. برخی از الگوهای معرفی‌شده در این کتاب عبارت‌اند از «تعلیم و تربیت ورزشی»، «تدریس از طریق همتا»، و «بازیهای ورزشی تاکتیکی». هر الگو به گونه‌ای طراحی شده تا برای همه واحدهای درسی آموزشی قابل‌استفاده باشد و مشتمل است بر هر آنچه ... شما برای سازمان‌دهی، اجرا، و سنجش واحد درسی نیاز دارید. همراه با هر الگو، طرح درس‌های نمونه‌ای برای چگونگی تطبیق الگو با زمینه‌های تدریسی مختلف و فعالیت‌های یادگیری متناسب با دوران رشد، پیشنهاد شده است. این کتاب به شما کمک خواهد کرد که معلمی اثربخش بشوید، معلمی که می‌داند کدام الگو را در کدام زمان و برای کدام دانش‌آموزان به‌کار ببرد. این کتاب به شما یک جعبه‌ابزار پر از ابزارهای مناسب تقدیم می‌کند، و بهترین راه‌های استفاده از آنها را نشان می‌دهد. سرانجام اینکه، این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا تمرینات مبتنی بر پژوهش را با دروس خود در هم آمیزید، به همه دانش‌آموزان آموزشی مناسب با توانایی‌شان ارائه دهید، و مطابق استانداردها تدریس کنید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایکل دبلیو. متسلر

مایکل دبلیو. متسلر

در حال حاضر مطلبی درباره مایکل دبلیو. متسلر نویسنده الگوهای آموزشی در تربیت بدنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر رضوان رضوانی اصل

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر رضوان رضوانی اصل مترجم کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر رضوان رضوانی اصل

دکتر جواد آزمون

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر جواد آزمون مترجم کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر جواد آزمون

دکتر وحید رفیعی ده بیدی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر وحید رفیعی ده بیدی مترجم کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر وحید رفیعی ده بیدی

محبوبه محمدپور

در حال حاضر مطلبی درباره محبوبه محمدپور مترجم کتاب الگوهای آموزشی در تربیت بدنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محبوبه محمدپور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید