آموزش حکمت اشراق
آموزش حکمت اشراق

کتاب آموزش حکمت اشراق

معرفی کتاب آموزش حکمت اشراق

(6)
کتاب آموزش حکمت اشراق، اثر سید اللّه یزدان پناه ، با ترجمه مترجم زهرا بهفر - پرستو خانبانی - ماریا ناصر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
25%
فروش ویژه
(3)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیش‌گفتار
  • فصل اول: کلیاتی در باب حکمت اشراق
  • فصل دوم: متافیزیک نوری حکمت اشراق
  • فصل سوم: دیدگاه‌های ویژه شیخ اشراق
  • فصل چهارم: تأثیرات مثبت شیخ اشراق بر فلسفه اسلامی
  • منابع و مآخذ
  • نمایه‌ها

مشخصات محصول

نویسنده: سید اللّه یزدان پناه ویرایش: -
مترجم: مترجم زهرا بهفر - پرستو خانبانی - ماریا ناصر تعداد صفحات: 256
انتشارات: سمت وزن: 415
شابک: 9786000203580 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته‌های فلسفه، فلسفه و حکمت اسلامی و فلسفه و کلام اسلامی به عنوان منبع اصلی درس «حکمت اشراق» در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تهیه و تدوین شده است. امید است علاوه ‌بر جامعه دانشگاهی و حوزوی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

شیخ شهاب‌الدین سهروردی (549-587 ق) از جمله ستارگان درخشان فلسفه‌ورزی ایران اسلامی است که محصول تلاش او در قالب حکمت اشراق عرضه شده است. این مکتب یکی از مکاتب سه‌گانه بزرگ در فلسفه اسلامی و حلقه واسط میان حکمت متعالیه را تشکیل می‌دهد. حکمت اشراق افزون بر اینکه روش فلسفی را ارتقا داده و به بسیاری از مطالب قابل نقد فلسفه سنتی مشائی انتقادهایی وارد کرده است، ضمن توجه به همه سرمایه‌های موجود از فلسفه‌های کهن گرفته تا عرفان اسلامی و کلام موفق به طرح مباحث بسیار نو شده که زمینه‌ها را برای شکل‌گیری حکمت متعالیه فراهم آورده است. با این همه هنوز ظرفیت‌های فراوانی در این حکمت وجود دارد که جای توجه و پیگیری دارد. کتاب حاضر کوشیده است متنی منقّح، یکدست، روان و مختصر در جهت انتقال همه دستاوردهای مهم حکمت اشراق عرضه کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سید اللّه یزدان پناه

سید اللّه یزدان پناه

در حال حاضر مطلبی درباره سید اللّه یزدان پناه نویسنده آموزش حکمت اشراق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم زهرا بهفر

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم زهرا بهفر مترجم کتاب آموزش حکمت اشراق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم زهرا بهفر

پرستو خانبانی

در حال حاضر مطلبی درباره پرستو خانبانی مترجم کتاب آموزش حکمت اشراق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پرستو خانبانی

ماریا ناصر

در حال حاضر مطلبی درباره ماریا ناصر مترجم کتاب آموزش حکمت اشراق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ماریا ناصر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید