بنر بالای صفحه
فضای عمومی ابعاد مدیریتی
فضای عمومی ابعاد مدیریتی

کتاب فضای عمومی ابعاد مدیریتی

معرفی کتاب فضای عمومی ابعاد مدیریتی

(2)
کتاب فضای عمومی ابعاد مدیریتی، اثر لئو هاموند - میتو کارمونا - کلودیو دی ما گالئس ، با ترجمه ایرج اسدی - مهدی عباس زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 33,000 11%

29,370

33,000 11% 29,370

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه
(2)
19%
(5)
19%
(4)
1%
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار مترجم

  • معرفی نویسندگان

  • بخش اول: مفهوم‌سازی فضای عمومی و مدیریت آن

  • فصل اول: کاربرد و ماهیت فضای عمومی
  • فصل دوم: فضای عمومی در گذر تاریخ
  • فصل سوم: بحث‌های معاصر و فضای عمومی
  • فصل چهارم: مدل‌های مدیریت فضای عمومی

  • بخش دوم: بررسی مدیریت فضای عمومی

  • فصل پنجم: یک کشور، مشکلات متعدد و دیرپای مدیریت فضای عمومی
  • فصل ششم: یک کشور، بیست مرجع نوآور در مدیریت فضای عمومی
  • فصل هفتم: یازده کشور، یازده شهر نوآور: بافتار مدیریت فضای باز
  • فصل هشتم: یازده شهر نوآور، راه‌های بسیار در پیش رو: شیوه عمل مدیریت فضای باز
  • فصل نهم: یک فضای مدنی
...
  • شاخص: مدیریت میدان تایمز، نیویورک
  • فصل دهم: دو فضای مدنی شاخص به هم پیوسته: مدیریت میدان لستر و تقاطع پیکادلی در لندن
  • فصل یازدهم: نظریه، عمل و مردم واقعی

  • منابع

  • نمایه
  • فهرست فهرست شکل‌ها، کادرها و جدول‌ها

مشخصات محصول

نویسنده: لئو هاموند - میتو کارمونا - کلودیو دی ما گالئس ویرایش: -
مترجم: ایرج اسدی - مهدی عباس زاده تعداد صفحات: 372
انتشارات: سمت وزن: 814
شابک: 9786000203702 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت شهری» به ارزش 2 واحد و منبع کمکی برای درس «شناخت و تحلیل فضای شهری» به ارزش 3 واحد و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت شهری به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت شهری» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

امروزه، حتی در کشورهای پیشرفته، نوعی احساس عدم رضایت و بدبینی درباره وضعیت محیط‌های شهری به ویژه درباره کیفیت فضاهای عمومی وجود دارد. در تبیین این موضوع عمدتاً بر ضعف طراحی فضاهای جدید تأکید می‌شود. با وجود این بسیاری از فضاهای عمومی با طراحی خوب نیز دچار زوال و فراموشی شده‌اند، زیرا خدمات و فعالیت‌هایی که تداوم کیفیت این فضاها به آن‌ها وابسته است دچار همان فشارها و محدودیت‌هایی هستند که خدمات‌رسانی عمومی به ‌طور کلی با آن‌ها روبه‌روست. این موضوعات به مدیریت هر روزه فضاهای عمومی اشاره دارد؛ یعنی هماهنگی بسیاری از فعالیت‌های ... مختلف که کیفیت و مشخصه فضای عمومی را به طور مستمر تعریف و بازتعریف می‌کند. این کتاب برگرفته از چهار طرح پژوهشی تجربی در سطحی بین‌المللی است. این طرح‌ها درون‌بافتاری از بحث‌های نظری درباره فضای عمومی، تاریخ آن، الگوهای کاربرد معاصر و ماهیت در حال تغییر جامعه غربی و نیز درباره رویکردهای جدید مدیریت به انجام رسیده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لئو هاموند

لئو هاموند

در حال حاضر مطلبی درباره لئو هاموند نویسنده فضای عمومی ابعاد مدیریتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


میتو کارمونا

میتو کارمونا

در حال حاضر مطلبی درباره میتو کارمونا نویسنده فضای عمومی ابعاد مدیریتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کلودیو دی ما گالئس

کلودیو دی ما گالئس

در حال حاضر مطلبی درباره کلودیو دی ما گالئس نویسنده فضای عمومی ابعاد مدیریتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ایرج اسدی

در حال حاضر مطلبی درباره ایرج اسدی مترجم کتاب فضای عمومی ابعاد مدیریتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ایرج اسدی

مهدی عباس زاده

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی عباس زاده مترجم کتاب فضای عمومی ابعاد مدیریتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی عباس زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید