بنر بالای صفحه
مبانی ارتباط شناسی
مبانی ارتباط شناسی

کتاب مبانی ارتباط شناسی

معرفی کتاب مبانی ارتباط شناسی

(4)
کتاب مبانی ارتباط شناسی، اثر سید مهدی نارمنجی - دکتر محسن نوکاریزی ، با ترجمه مترجم رضوانی-رمضان زاده -خراسانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 110,000 11%

97,900

110,000 11% 97,900
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

ارتباط ارتباطات رقمی نظریه اطلاعات

محصولات مرتبط

(2)
6%
(1)
20%
(2)
1%
(4)
1%
(2)
11%
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
10%
(4)
1%
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل اول: ماهیت اطلاعات و ارتباطات

  • فصل دوم: مفاهیم بنیادی ارتباطات
  • فصل سوم: نظریه‌های اطلاعات و ارتباطات
  • فصل چهارم: الگوهای ارتباطات
  • فصل پنجم: تأثیر اطلاعات و ارتباطات بر ساختارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و شغلی جامعه
  • فصل ششم: جامعه اطلاعاتی و ویژگی‌های آن
  • فصل هفتم: رسانه‌های ارتباطی
  • فصل هشتم: شبکه‌های اجتماعی در ارتباطات
  • فصل نهم: اخلاق اطلاعات
  • فصل دهم: خط‌‌مشی‌‌های اطلاعات و ارتباطات
  • فصل یازدهم: آینده اطلاعات و ارتباطات در عصر رقومی

مشخصات محصول

نویسنده: سید مهدی نارمنجی - دکتر محسن نوکاریزی ویرایش: -
مترجم: مترجم رضوانی-رمضان زاده -خراسانی تعداد صفحات: 220
انتشارات: سمت وزن: 363
شابک: 9786000206512 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی برای درس «مبانی ارتباط‌‌‌شناسی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اطلاعات و ارتباطات اصطلاحاتی هستند که در جامعه امروزی فراگیر شده‌اند و به دلیل مواجهه زیاد با آن‌ها معمولاً به مفهوم و تعریفشان کمتر توجه می‌شود. مفاهیم اطلاعات و ارتباطات رابطه تنگاتنگی با هم دارند و در برخی جنبه‌ها به یکدیگر شبیه‌اند، با این حال دقیقاً یکسان نیستند. از دهه 1940 به بعد، نظریه‌های متفاوتی در حوزه اطلاعات و ارتباطات ظهور کردند که گاه در ماهیت و اهداف تفاوت‌های زیادی با هم داشتند. افزون بر این، الگوهای مختلفی در باب فراگرد ارتباط ارائه شده، اما عناصر اصلی در همه آن‌ها منبع، کانال و مقصد است. در این کتاب موضوعاتی ... از قبیل مفاهیم بنیادی ارتباطات، تأثیر اطلاعات و ارتباطات بر ساختارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و شغلی جامعه، رسانه‌های ارتباطی، شبکه‌های اجتماعی، اخلاق اطلاعات، خط‌مشی‌های اطلاعات و ارتباطات و آینده اطلاعات و ارتباطات بررسی شده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سید مهدی نارمنجی

سید مهدی نارمنجی

در حال حاضر مطلبی درباره سید مهدی نارمنجی نویسنده مبانی ارتباط شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر محسن نوکاریزی

دکتر محسن نوکاریزی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر محسن نوکاریزی نویسنده مبانی ارتباط شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم رضوانی-رمضان زاده -خراسانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم رضوانی-رمضان زاده -خراسانی مترجم کتاب مبانی ارتباط شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم رضوانی-رمضان زاده -خراسانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید