بنر بالای صفحه
تاروت آینه روح همراه با 80 کارت رنگی مجزا
تاروت آینه روح همراه با 80 کارت رنگی مجزا تاروت آینه روح همراه با 80 کارت رنگی مجزا

کتاب تاروت آینه روح همراه با 80 کارت رنگی مجزا

معرفی کتاب تاروت آینه روح همراه با 80 کارت رنگی مجزا

(2)
کتاب تاروت آینه روح،همراه با 80 کارت رنگی مجزا (باجعبه)، اثر فرزانه عطشان آذربانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات عطشان عشق ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: فرزانه عطشان آذربانی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 184
انتشارات: عطشان عشق وزن: 570
شابک: 9789649500529 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : سایر

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(همراه با 80 کارت رنگی مجزا،باجعبه)

مقدمه

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مقدمه

تاروت آینه ایست که دری را بسوی جنبه های مخفى ناخودآگاهی می گشاید. شاید ما هرگز نتوانیم به قدرت و حدود کامل ناخودآگاهی پی ببریم. لها راههایی برای اکتشاف دورنمای آن وجود دارد که کارهای تاروت یکی از روش های قدرتمند آن است. کارها نمایانگر زمینه های اصلی زندگی ما هستند و به توسط آنها ما می توانیم چیزهای زیادی در مورد حقیقت وجود خود بیاموزیم. هر یک از رمزهای تاروت در این کتاب توضیح روشنی دارد که ما را وادار می سازد با آگاهی بیشتری زندگی خود را سپری نماییم، و بنابراین نیروی بالقوه ایست برای کسب موفقیت و سعادت گسترده تر. یک آینه واقعیت را بدون آنکه روی آن ... قضاوت نماید انعکاس می دهد. زشت و زیبا، خوشایند و ناخوشایند هر دو را نشان می دهد. همانگونه که ما برای مشاهده ظاهر خود از آینه استفاده می کنیم، جهت روبرو شدن با واقعیت و زوایای درون نیز بهره گیری از رمزهای تاروت روشی هوشمندانه و موثر محسوب می گردد. این ابزار شگفت انگیز و افشاگر در امر خود اکتشافی و روانشناختي گامهای مفیدی را تا کنون طی نموده است. تصاویر تاروت بازتابی از تصاویر روح ها هستند و به سادگی کلیدها و اشارات را ارائه می دهند. اگر از بازتاب خود ناراضی یا هراسان گردیم می توانیم آینه را کنار انداخته و یا آن را خرد و متلاشی کنیم ولی متاسفانه تغییری در وضع ما پیش نخواهد آمد. ما می توانیم آزادانه این اشارات را بررسی کنیم، به آنها توجه خاص و یا بی اعتنایی کنیم. افراد زیادی از روبرو شدن با حقایق درونی خود هراسان هستند و یا تظاهر می کنند که خود را بخوبی می شناسند و انرژی زیادی برای حفظ کردن نمای غیرواقعی خود مصرف می کنند. هر چه این نما غیرواقعی تر باشد بهمان نسبت برای دفاع از آن بیشتر تقلا می کنند و بهمان میزان ترس اساسي آنها بزرگتر می گردد. با وجود بر این هر حالت دفاعی و هر انکار، بیش از آنکه نقاط ضعف را بپوشاند بنیان آنها را عیان می سازد. بالاخره روزی با کمال تعجب به این حقیقت پی می بریم که تنها زمانی می توانیم خود را بپذیریم و دوست بداریم که از مخفی کردن واقعیت درون خود دست برداریم. اما فقط أن جنبه هایی از وجودمان را می توانیم با نیروهای متعالی همسو گردانیم که خود کشف نموده و پذیرفته ایم و تنها آن جنبه های ناخوشایندی را می توانیم در خود تغییر دهیم که به طور کامل مورد تعمق قرار داده و به کاذب بودن آنها معترف گشته ایم. با دسترسی به چنین شفافیتی می توان عادات و رفتارهای کهنه خود را دگرگون ساخت و به نوعی تعادل و هماهنگی نایل گردید. اگر آماده برای دیدن و پذیرش باشیم پیام های تاروت به امتیازات و قدرت های ویژه اشاره نموده و نقاط کور را روشن می نماید، زوایای مخفی را آشکار ساخته و دیدگاه ما را نسبت به خود و قوانین هستی گسترش می دهد. آن حقیقتی را که خود ما می توانیم در هر یک از کارتها کشف نماییم بالاتر و ارزنده تر از توضیحی است که هر یک از آنها لفظا در بر دارند. هر یک از ما بر اساس دانش و آگاهی شخصی خود می توانیم آثاری از افسانه ها، حکایات اسطوره ای، نشانه هایی از اسرار و تعاریف آنها را در این نمادها مشاهده نماییم.
گاهی این سوال پیش می آید که آیا برای تعبیر و تفسیر کارت ها می بایست دارای حس نهانی بود؛ پاسخ واقعی این است که کار کردن های مکرر با این رمزها توانایی نیروی حسی را از اختفا بیرون می آورد، و خيلى بیش از آنکه هم اکنون می توان تصور نمود آنرا به فعالیت وا می دارد.
بنابراین در ارتباط بودن با این کارتها عاملی است که بطور کلی حسن شهودی را در مورد زندگی قویتر نموده و موجب می گردد تا نسبت به خود و دیگران از در شفاف تری برخوردار گردیم.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

ارتباط با آینه روح و کاربردهای آن
کار کردن با تاروت صرفا تعبیر و پیشگویی کردن برای خود و سایر افراد نیست، بلکه در ارتباط بودن با این نمادها به ما این قابلیت را می بخشد تا بتوانیم شناختهای تازه ای از زندگی خود بدست آورده و از بعد متفاوتی به زندگی خود بنگریم. تنها یک جنبه از کار این است که کارت ها را به نیت پیشگویی برای خود یا دیگران بگشاییم ولی الزاما این تنها نوع استفاده از آن نیست. از آنجائیکه خواستگاه بنیادی تاروت بر مبنای حکمت و مصلحت بشر است، در کنار جنبه های پیشگویی، در جهت دریافت اندرز و معرفت نیز مورد مشورت و استفاده واقع می گردد. بعلاوه استفاده ... از نمادگرایی کارتها برای تمرینات مراقبه یا مدیتیشن نتایج قدرتمندی را می تواند به ارمغان آورد. متعالی ترین هدف کار با کارت ها این است که به جریان ادراکات درونی خود اطمینان و حضور ذهن داشته باشیم. یاد بگیریم که به صدای قلب خود گوش بسپاريم و هدایت درونی خود را کشف کنیم. کلید کار آنست که طی جریان قدم به قدم، از اندرزها و تعلیمات تاروت که خدمتگزاری صمیمی هستند محظوظ گردیم، بنابراین نمی بایست آن را از دیدگاهی پیچیده و دشوار نگريست. زمانی که قصد دارید با کارت های خود ارتباط برقرار نمایید، با هدایتگر درونی خود سخن گفته و آمادگی خود را برای پذیرش معرفتی که به شما ارائه می دهد اعلام کنید. این روش اطمینان بخش ساده برایتان فرصتی فراهم می سازد تا با هوشیاری متعالی و بی انتهایی که همیشه در شما حضور داشته است تماس حاصل نمایید. جهت پرورش قابلیت های حسی خود تعبیر روزانه تاروت را بخشی از برنامه خود قرار دهید. روش ایده آل این است که حداقل در روز یک کارت انتخاب نموده و زوایای مختلف آن را طی روز بررسی کنید. به این ترتیب شخصیت و انرژی هر کارت را با سهولت و تعمق بیشتری می آموزید.
انتخاب یک کارت از دسته 78کارتی
انتخاب یک کارت همواره می بایست بعد از یک مراسم گويد و با انجام پذیرد. زمانی که برای هدایت در رابطه با یک سوال مهم به بارون رجوع می کنید، به آن لحظه خاص یک چاشنی و حالت زیبای مراتبه بدهید، کارن هما را ترجيحا در پارچه ای پر رنگ (نظیر بنفش، قرمز یا لاجوردی) و جعبداد مطابق با سلیقه خود نگهداری کنید. اکنون کارت ها را با دقت و با آرامش پر بزنید، آنقدر که به خوبی با هم مخلوط شوند. سپس روی پارچه بزرگی پهن کنید. در صورت تمایل و برای تمرکز قوی تر می توانید یک شمع روشن نموده و به فضا رنگ و بویی خاص ببخشد. همیشه از دست چپ که به بخش ناخودآگاه و شهودی مغز مربوط می شود برای کشیدن کارتها استفاده کنید. سوالاتی که از کارتها می شود در حقیقت سوالاتی است که از ناخودآگاه ما پرسیده می شود. هر چه قدر شفاف تر و مختصرتر سوالات خود را مطرح کنید تاروت بهتر خواهد توانست معرفت ناشی از ضمیر برتر شما را انعکاس دهد. قبل و در حین کشیدن کارتها، چشم ها را ببندید، عمیق و آرام تنفس کنید. همین طور که دست شما روی کارتها کار میکند و به صورت یک کانال عمل می نماید، به کارتی که همزمان با انرژی شما هماهنگی دارد مرتبط می گردد. حالا به دست خود که بدنبال کارت می گردد اطمینان کنید و کارت انتخابی خود را رو کنید! اولین عکس العمل بی اختیار شما مهمترین عامل در فهم تصاویر است. (گاهی در حین بر زدن کارتی از دسته کارتها بیرون پریده و روی زمین می نشیند، به این گونه کارتها که خودبخود حاضر می شوند توجه نمایید زیرا اغلب پاسخ پرسش شما را در بردارند). کارتی که میکشید بعد از حالت روحی، ذهنی و انرژی که شما در آن لحظه قرار دارید را آشکار می سازد. این کارت می تواند برای اشخاص مختلف دارای مفاهیم مختلف و حتی معنای متفاوتی برای همان شخص در شرایط و پست های متفاوت باشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فرزانه عطشان آذربانی

فرزانه عطشان آذربانی

در حال حاضر مطلبی درباره فرزانه عطشان آذربانی نویسنده تاروت آینه روح همراه با 80 کارت رنگی مجزا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

1 نظر
  • 1401/02/19 07:38:47
ناشناس

سلام
نوع کارت ها لمینتی سایزایکس لارج هستن


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید