بنر بالای صفحه
دانستنی های جانوران ایران و جهان پستانداران
دانستنی های جانوران ایران و جهان پستانداران

فروش ویژه

کتاب دانستنی های جانوران ایران و جهان پستانداران

معرفی کتاب دانستنی های جانوران ایران و جهان پستانداران

(3)
کتاب دانستنی های جانوران ایران و جهان (پستانداران)،(گلاسه)، اثر محمد کرام الدینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات طلایی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 21%

75,050

95,000 21% 75,050

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(2)
25%
قیمت قبل
(2)
25%
قیمت قبل
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمد کرام الدینی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 64
انتشارات: طلایی وزن: 250
شابک: 9786006229621 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(پستانداران ایران،تصویرگر:اکبر افشار،عکاس:حسن مقیمی و دیگران،کاریکاتور:لاله ضیایی،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کسب اطلاعات دربارۀ حیوانات همیشه برای کودکان جذاب بوده است. کتاب حاضر از مجموعۀ «دانستنی‌های جانوران ایران و جهان» می‌کوشد پستانداران را، با انواع و نمونه‌های آن‌ها، به مخاطب معرفی کند. نویسندۀ کتاب پس از آوردن تعریف علمی پستاندار، مخاطب را با پستانداران ایران و زیستگاه‌های آن‌ها آشنا می‌کند. سپس اطلاعاتی دربارۀپستانداران کوچک و بزرگ، پرنده، شب‌گرد، شکارچی و گیاه‌خوار ارائه می‌کند. سگ‌سانان، گربه‌سانان، و پلنگ، شیر و یوزپلنگ ایرانی نیز از جمله پستانداران معرفی شده هستند. این کتاب همچون دانش‌نامه‌ای تصویری، معرفی تمام حیوانات را ... با تصویرهای دقیقی از آن ها همراه کرده است. در انتهای کتاب نیز نمایه و واژه‌نامه آمده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد کرام الدینی

محمد کرام الدینی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد کرام الدینی نویسنده دانستنی های جانوران ایران و جهان پستانداران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید