بنر بالای صفحه
این راهش نیست
این راهش نیست

فروش ویژه

کتاب این راهش نیست

معرفی کتاب این راهش نیست

(2)
کتاب این راهش نیست، اثر اریک بارکر ، با ترجمه زهرا جهانفریان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 235,000 21%

185,650

235,000 21% 185,650

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب این راهش نیست اثر اریک بارکر مترجم زهرا جهانفریان نشر کوله پشتی منتشر شده است 
    چرا هرآنچه در مورد موفقیت می‌دانید (عمدتا) اشتباه هست؟ آنچه در پس پرده وجود دارد و شما باید بدانیداکثر توصیه‌هایی که تا‌به‌حال در رابطه با موفقیت شنیده‌اید منطقی، جدی... و البته کاملاً اشتباه هستند. اریک بارکر در این کتاب از علم شگفت‌انگیزِ ورای چیزی که در حقیقت تعیین‌کننده موفقیت است، و مهم‌تر از آن، از نحوه دستیابی به آن پرده برمی‌دارد. در این کتاب پی می‌بریم که: • چرا دانشجویان ممتاز به‌ندرت میلیونر می‌شوند؟ چگونه بزرگ‌ترین ضعف شما می‌تواند بزرگ‌ترین
...
  • قدرت شما به‌حساب بیاید؟ آیا افراد بااخلاق افرادی ناموفق هستند؟ چرا بهترین درس در رابطه با همکاری‌کردن را باید از اعضای باندهای متخلف، دزدان دریایی و قاتلان زنجیره‌ای یاد بگیریم؟ چرا تلاش برای بالابردن اعتمادبه‌نفس کار درستی نیست؟ چگونه فلسفه بودا راه‌حل بهتری پیش پای ما قرار می‌دهد؟راز «ثبات قدم» که موجب شده تکاوران نیروی دریایی و بازماندگانی که از خطر جان سالم به‌در برده‌‌اند به مسیر خود ادامه دهند چیست؟چگونه با استفاده از استراتژی چنگیزخان، خطاهای آلبرت_انیشتین و درس کوچکی از مرد عنکبوتی می‌توان بین کار و زندگی تعادل برقرار کرد؟با نگاهی به ورای آنچه افراد بسیار موفق را از همه ما جدا می‌کند می‌توانیم یاد بگیریم برای هرچه بیشتر شبیه‌شدن به آنها چه کاری می‌توانیم انجام دهیم-و در بعضی موارد پی می‌بریم که چرا بهتر است شبیه آنها نباشیم. کتاب «این راهش نیست» از آماری تکان‌دهنده و مثال‌ها و روایاتی شگفت‌انگیز استفاده کرده تا به شما کمک کند مسیر درست را از غلط تشخیص دهید و دیگر به‌جای رؤیاپردازی درمورد موفقیت، به همان گونه‌ای زندگی کنید که دلتان می‌خواهد.

مشخصات محصول

نویسنده: اریک بارکر ویرایش: -
مترجم: زهرا جهانفریان تعداد صفحات: 416
انتشارات: کوله پشتی وزن: 406
شابک: 9786004611718 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روان شناسی موفقیت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اریک بارکر

اریک بارکر

در حال حاضر مطلبی درباره اریک بارکر نویسنده این راهش نیست در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زهرا جهانفریان

در حال حاضر مطلبی درباره زهرا جهانفریان مترجم کتاب این راهش نیست در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهرا جهانفریان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید