بنر بالای صفحه
زیر سقف آسمان
زیر سقف آسمان

فروش ویژه

کتاب زیر سقف آسمان

معرفی کتاب زیر سقف آسمان

(2)
کتاب زیر سقف آسمان، اثر ملیسا سارنو ، با ترجمه مهتا مقصودی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 139,000 26%

102,860

139,000 26% 102,860

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(4)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
1%
(2)
18%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب زیر سقف آسمان نویسنده: ملیسا سارنو مترجم: مهتا مقصودی توسط نشر پرتقال منتشر شده است
    این کتاب دربردارنده داستان دختری به نام کورا است که از زبان او روایت می شود. او اکنون به همراه مادر و خواهرش در یک گرم خانه زندگی می کند، این اولین بار است که بعد از مرگ پدرش مجبور شده اند در چنین جایی زندگی کنند، هرچند در تمام مدتی که پدرشان را از دست داده اند در جایی ثابت ساکن نبوده اند چون توانایی پرداخت اجاره را ندارند؛ در حقیقت آن ها بی خانمان هستند. آدیر خواهر کوچک تر کورا است که به دلیل مشکلاتی که در هنگام تولدش پیش آمده مغزش دچار آسیب شده و کمی با انسان
...
  • های معمولی متفاوت است. حالا این خانواده کوچک سه نفره باید منتظر بمانند تا خانه ای که با درآمدشان متناسب باشد پیدا کنند. چند روزی می گذرد و بعد مامان به دخترها خبر می دهد که قرار است برای زندگی به خانه دوست او ویلا بروند، دوستی که کورا شناخت چندانی از او ندارد و نمی داند چه چیزی آن جا انتظارشان را می کشد.
    گزیده ای از کتاب تمام بعداز ظهر به سابینا فکر می کنم، به این که مثل فرفره من را دورتادور حیاط مدرسه چرخاند و به این که به کتاب درختی ام سرک می کشید و کلمه جمع می کرد. بعد از کلاس آخر در کمدم را به هم می کوبم و از خودم می پرسم سابینا چه چیزی پیدا کرده که مال من است. یعنی، مگر چیزی هم هست که مال من باشد؟ احساسی بهم می گوید شاید گلخانه ی شکسته ام باشد یا یکی از میلیون ها وسیله ای که به خاطر جا به جا شدنمان در طول این سال ها جا گذاشته ایم. به دقت راهرو را می گردم و صدای جیغ جیغ کفش هایش را می شنوم که به طرف در خروجی می رود. به سمت جلو قدم برمی دارد. قدش از همه ی بچه هایی که توی راهرو قدم می زنند بلندتر است. می دوم دنبالش.  آهسته می زنم روی شانه ی استخوانی اش و می پرسم: «خب، اون که گفتی چیه؟» برمی گردد. کاپشنش همچنان دور بدن استخوانی اش، که مثل لیوانی بلند است، پیچیده. می گوید: «می خوای ببینی ش؟» «معلومه.» می گوید: «باید ببرمت یه جایی.» کتاب هایش را می زند زیر بغلش و لیز می خورد و می رود. سعی می کنم خودم را به او برسانم. می پرسم: «کجا؟» «مغازه ی خانم لی. از این جا فقط، حدودا، ده دقیقه راهه.» می دانم که باید برای امتحان جبر فردا درس بخوانم، ولی می خواهم بدانم که چه پیدا کرده.» می گویم: «باید برم دنبال خواهرم. نمی شه همین جوری برم.» «باشه پس. تو جلو برو، ولی باید عجله کنی. باید به وقت خوراکی م برسم. بعدش هم مشق هام رو بنویسم.» درها را هل می دهد و می رود بیرون. آفتاب بهمان می تابد. نور روی سیمان ها افتاده و هوا به سمت بهاری شدن می رود.

مشخصات محصول

نویسنده: ملیسا سارنو ویرایش: -
مترجم: مهتا مقصودی تعداد صفحات: 223
انتشارات: پرتقال وزن: 178
شابک: 9786004624596 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های کودکان انگلیسی،قرن 21م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«کورا» همراه مادر و خواهرش در گرم‌خانه‌ای زندگی می‌کند، این اولین‌بار است که بعد از مرگ پدرش مجبور شده‌اند در چنین جایی زندگی کنند، هرچند بعد از مرگ پدر، در جایی ثابت ساکن نبوده‌اند؛ چون توانایی پرداخت اجاره را ندارند؛ درحقیقت آن‌ها بی‌خانمان هستند. «آدیر» خواهر کوچک‌تر کورا است که به دلیل مشکلاتی که در هنگام تولدش پیش آمده، دچار آسیب مغزی شده و کمی با انسان‌های معمولی متفاوت است؛ البته به نظر مادر فقط متفاوت است و دنیا را طور دیگری می‌بیند. حالا این خانواده کوچک سه‌نفره باید خانه‌ای پیدا کنند که با درآمدشان متناسب باشد. چند روزی می‌گذرد ... و... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ملیسا سارنو

ملیسا سارنو

در حال حاضر مطلبی درباره ملیسا سارنو نویسنده زیر سقف آسمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهتا مقصودی

در حال حاضر مطلبی درباره مهتا مقصودی مترجم کتاب زیر سقف آسمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهتا مقصودی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید