بنر بالای صفحه
جنبش های اسلامی سیاسی معاصر
جنبش های اسلامی سیاسی معاصر

قیمت قبل

کتاب جنبش های اسلامی سیاسی معاصر

معرفی کتاب جنبش های اسلامی سیاسی معاصر

(4)
کتاب جنبش های اسلامی سیاسی معاصر (با تکیه بر نهضت انقلاب اسلامی)، اثر احمدرضا بردبار ، با ترجمه مترجم روهینا راک ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آرمان رشد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 285,000
قیمت ایده بوک: 233,000 11%

208,050

233,000 11% 208,050

محصولات مرتبط

(4)
قیمت قبل
(4)
19%
(2)
19%
(2)
11%
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب جنبش های اسلامی سیاسی معاصر با تکیه بر نهضیت انقلاب اسلامی اثر احمدرضا بردبار توسط انتشارات آرمان رشد منتشر شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: احمدرضا بردبار ویرایش: -
مترجم: مترجم روهینا راک تعداد صفحات: 282
انتشارات: آرمان رشد وزن: 406
شابک: 9786222430160 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ انقلاب اسلامی ایران،جنبش ها و بنیادگرایی اسلامی،قرن 20م،باهمکاری:پویش پراشی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

جنبش‌های سیاسی اسلامی معاصر به بررسی و شناخت علمی نیاز دارند. کتاب پیش رو کوشیده است با روشی علمی و دقیق به شناختی نو از جنبش‌های اسلامی سیاسی معاصر دست یابد. این جنبش‌ها در کتاب الگوسازی شده‌اند و در قالب سه الگوی افراطی (مدل گروه‌های طالبان، القاعده و داعش)، لیبرال (مدل ترکیه) و نهضت‌محور (مدل ایران) بررسی و تحلیل شده‌اند. مطالب این کتاب با توجه به سرفصل‌های آموزشی دانشگاهی تدوین شده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

احمدرضا بردبار

احمدرضا بردبار

در حال حاضر مطلبی درباره احمدرضا بردبار نویسنده جنبش های اسلامی سیاسی معاصر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم روهینا راک

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم روهینا راک مترجم کتاب جنبش های اسلامی سیاسی معاصر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم روهینا راک

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید