بنر بالای صفحه
چگونه سفر نویس شویم
چگونه سفر نویس شویم چگونه سفر نویس شویم

فروش ویژه

کتاب چگونه سفر نویس شویم

معرفی کتاب چگونه سفر نویس شویم

(5)
کتاب چگونه سفر نویس شویم، اثر دان جورج - جانین ابرلی ، با ترجمه سارا سادات مکیان و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ایران شناسی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 145,000 26%

107,300

145,000 26% 107,300
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

ادبیات فارسی سفرنامه‌ها نوشتن معلم دوم اول

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: دان جورج - جانین ابرلی ویرایش: -
مترجم: سارا سادات مکیان و دیگران تعداد صفحات: 272
انتشارات: ایران شناسی وزن: 196
شابک: 9786008351191 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سفرنامه نویسی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هرسال تعداد کمی از مردم دنیا سفر می‎کنند و به صورت کامل درباره آن می‎نویسند. این کتاب تمام اطلاعات و انگیزه‌هایی را که برای رسیدن به رویایتان لازم دارید، در اختیارتان می‎گذارد. کتاب حاضر یکی از منابع در زمینه‎های آموزش نویسندگی برای سفر است، از نویسندگی سفر برای مجلات و روزنامه‌ها گرفته تا بلاگ‌نویسی. «ادبیات سفر»، «با رویکرد‌های سفر همسو شوید»، «نوشتن درباره فرهنگ»، «یادداشت‌برداری» و «سفرنامه‌نویسی بدون اینکه در سفر باشید»، ازجمله مطالب کتاب است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دان جورج

دان جورج

در حال حاضر مطلبی درباره دان جورج نویسنده چگونه سفر نویس شویم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


جانین ابرلی

جانین ابرلی

در حال حاضر مطلبی درباره جانین ابرلی نویسنده چگونه سفر نویس شویم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سارا سادات مکیان و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره سارا سادات مکیان و دیگران مترجم کتاب چگونه سفر نویس شویم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سارا سادات مکیان و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید