بنر بالای صفحه
هنر جنگ نشر هورمزد
هنر جنگ نشر هورمزد هنر جنگ نشر هورمزد

کتاب هنر جنگ نشر هورمزد

معرفی کتاب هنر جنگ نشر هورمزد

(4)
کتاب هنر جنگ (کتاب های حوزه ی کسب و کار)، اثر سان تزو ، با ترجمه احمدرضا رسولی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات هورمزد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب هنر جنگ نویسنده: سان تزو با ترجمه : احمدرضا رسولی توسط انتشارات هورمزد منتشر شده است
    کتاب هنر جنگ قدیی ترین کتاب استراتژی جنگیدن در دنیاست توسطه سان تزو نوشته شده است و تا به امروز همچنان یکی از مهم ترین کتاب های استراتزی جهان است ، طوری که از مطالب آن هم در جنگ ها بهره برده می شود و هم در مسائل شخصی و به طور وسیعی در حوزه کسب و کار.
    این کتاب نخستین بار در سال 1997 به زبان فارسی ترجمه و سپس نسخه های مختلفی از زبان انگلیسی به چاپ رسیده است. دیری نپایید که هنر جنگ توانست خود را در بین پرفروش ترین کتاب های دنیا جا دهد و سپس به تمام زبان های دنیا ترجمه
...
  • گردیده است.

مشخصات محصول

نویسنده: سان تزو ویرایش: -
مترجم: احمدرضا رسولی تعداد صفحات: 160
انتشارات: هورمزد وزن: 207
شابک: 9786008665144 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(علوم نظامی،متون قدیمی تا1800م،فن،جنگ،در لیست پرفروش ترین کتاب های کسب و کار جهان در لیست پرفروش ترین کتاب های آمازون و نیویورک تایمز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سان تزو

سان تزو

در حال حاضر مطلبی درباره سان تزو نویسنده هنر جنگ نشر هورمزد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

احمدرضا رسولی

در حال حاضر مطلبی درباره احمدرضا رسولی مترجم کتاب هنر جنگ نشر هورمزد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

احمدرضا رسولی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید