بنر بالای صفحه
سوخت جت کارآفرینان برای استارت آپ ها
سوخت جت کارآفرینان برای استارت آپ ها

کتاب سوخت جت کارآفرینان برای استارت آپ ها

معرفی کتاب سوخت جت کارآفرینان برای استارت آپ ها

(6)
کتاب سوخت جت کارآفرینان برای استارت آپ ها، اثر راب کورن بلوم ، با ترجمه حسن بودلایی - اکرم عظیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات اندیشه احسان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

علوم کاربردی

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
3%
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
5%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • راب کورن بلوم قریب به 25 سال به عنوان سرمایه‌گذار مخاطره‌پذیر، مشاور و عضو هیأت مدیره در صنایع مختلف مشغول به کار بود و ثمره تلاش‌ها و تجربیات کاری خود در زمینه تاسیس شرکت‌های موفق بین‌المللی و جذب بهترین نیروها را در کتاب حاضر به رشته تحریر درآورد.او از طریق انجام مصاحبه با مدیران و مؤسسان استارت‌آپ‌های فوق موفق و فعال در سیلیکون ولی توانسته نقطه نظرات ارزشمند آنان در زمینه جذب بهترین‌ها در کلاس جهانی و رموز ساخت فرهنگ و تیمی فوق‌العاده در سازمان را که مانند سوخت جت باعث تحول در استارت‌آپ‌ها می‌شود را به قلم تحریر درآورده و یکی از برترین
...
  • آثار علمی در این زمینه را به دنیا معرفی کند.

مشخصات محصول

نویسنده: راب کورن بلوم ویرایش: -
مترجم: حسن بودلایی - اکرم عظیمی تعداد صفحات: 298
انتشارات: اندیشه احسان وزن: 301
شابک: 9786226719445 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت شرکت های اقتصادی جدید،موفقیت در کسب و کار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

راب کورن بلوم

راب کورن بلوم

در حال حاضر مطلبی درباره راب کورن بلوم نویسنده سوخت جت کارآفرینان برای استارت آپ ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسن بودلایی

در حال حاضر مطلبی درباره حسن بودلایی مترجم کتاب سوخت جت کارآفرینان برای استارت آپ ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسن بودلایی

اکرم عظیمی

در حال حاضر مطلبی درباره اکرم عظیمی مترجم کتاب سوخت جت کارآفرینان برای استارت آپ ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

اکرم عظیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید