بنر بالای صفحه
تئاتر و امپراطوری نگاهی به تئاتر بریتانیا
تئاتر و امپراطوری نگاهی به تئاتر بریتانیا تئاتر و امپراطوری نگاهی به تئاتر بریتانیا

فروش ویژه

کتاب تئاتر و امپراطوری نگاهی به تئاتر بریتانیا

معرفی کتاب تئاتر و امپراطوری نگاهی به تئاتر بریتانیا

(4)
کتاب تئاتر و امپراطوری:نگاهی به تئاتر بریتانیا، اثر بنجامین پر ، با ترجمه فرزام کریمی - مرتضی منصف ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات علم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 24,500 21%

19,355

24,500 21% 19,355

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
11%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: بنجامین پر ویرایش: -
مترجم: فرزام کریمی - مرتضی منصف تعداد صفحات: 104
انتشارات: علم وزن: 128
شابک: 9786222460501 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های سیاسی نمایش،امپریالیسم در ادبیات)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

بنجامین پر

بنجامین پر

در حال حاضر مطلبی درباره بنجامین پر نویسنده تئاتر و امپراطوری نگاهی به تئاتر بریتانیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرزام کریمی

در حال حاضر مطلبی درباره فرزام کریمی مترجم کتاب تئاتر و امپراطوری نگاهی به تئاتر بریتانیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرزام کریمی

مرتضی منصف

در حال حاضر مطلبی درباره مرتضی منصف مترجم کتاب تئاتر و امپراطوری نگاهی به تئاتر بریتانیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مرتضی منصف

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید