بنر بالای صفحه
بنویس من زن عرب نیستم
بنویس من زن عرب نیستم

فروش ویژه

کتاب بنویس من زن عرب نیستم

معرفی کتاب بنویس من زن عرب نیستم

(2)
کتاب بنویس من زن عرب نیستم (داستان هایی از زنان نویسنده ی عرب)، اثر سمیه آقاجانی ، با ترجمه سمیه آقاجانی کلخوران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ماهی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی جیبی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 100,000 26%

74,000

100,000 26% 74,000

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: سمیه آقاجانی ویرایش: -
مترجم: سمیه آقاجانی کلخوران تعداد صفحات: 200
انتشارات: ماهی وزن: 151
شابک: 9789642093083 تیراژ:
اندازه (قطع) : جیبی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مجموعه داستان های کوتاه عربی،قرن 20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب این کتاب، گزیده داستان‌هایی از زنان نامدار عرب مانند «غاده‌السمان»، «هدی برکات»، «عالیه ممدوح» و... است. درون‌مایه بیشتر داستان‌های این کتاب که در دهه‌های 80 و 90 قرن بیستم رخ می‌دهند، مسائل زنانه است. «زندگی تهی از ارزش‌های انسانی زن عرب و مقایسه آن با زندگی زن فرانسوی»، «به رسمیت نشناختن حق مادری»، «قتل‌های ناموسی» و «مسئله طلاق» از درون‌مایه‌های اصلی داستان‌های این کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سمیه آقاجانی

سمیه آقاجانی

در حال حاضر مطلبی درباره سمیه آقاجانی نویسنده بنویس من زن عرب نیستم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سمیه آقاجانی کلخوران

در حال حاضر مطلبی درباره سمیه آقاجانی کلخوران مترجم کتاب بنویس من زن عرب نیستم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سمیه آقاجانی کلخوران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید