بنر بالای صفحه
در ماگادان کسی پیر نمی شود
در ماگادان کسی پیر نمی شود

فروش ویژه

کتاب در ماگادان کسی پیر نمی شود

معرفی کتاب در ماگادان کسی پیر نمی شود

(2)
کتاب در ماگادان کسی پیر نمی شود (یادمانده های دکتر عطاء صفوی از اردوگاه های دایی یوسف)، اثر اتابک فتح الله زاده ، با ترجمه مترجم نیلوفر آقاابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات ثالث ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 280,000 26%

207,200

280,000 26% 207,200

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(4)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب در ماداگان کسی پیر نمی شود اثر فتح الله زاده توسط انتشارات ثالث منتشر شده است.
    این کتاب شامل سرگذشت دردناک دکتر صفوی در اردوگاه‌های استالینی است که فتح الله زاده آنها را نوشته است. 
     زمانی که وی ، نویسنده کتاب و از دیگر بازماندگان دوران استالینی در اتحاد جاهیر شوروی مهاجر سیاسی بود، اولین بار دکتر صفوی را ملاقات کرد و فهمید که او هم از نادر بازماندگان دوران استالینی است که پس از کشیدن 10 سال زندان و زجر در اردوگاه‌ها توانسته است جان سالم بدر ببرد. کنجکاوی و احساس فتح‌الله زاده با دکتر صفوی، او را واداشت تا پای صحبت دکتر بنشیند
...
  • و سرگذشت تلخش را در سینه ثبت کند و پس از فروپاشی شوروی، آنها را از طریق مکالمه تلفنی، مصاحبه،  طرح سوالات و مراجعات مکرّر کامل کند. 
    صفوی از مدت‌ها پیش در میان ایرانیان ساکن شوروی به دلیل گذراندن سال‌های سخت و تلخ در اردوگاه‌های کار اجباری شناخته شده بود و بعد از انتشار کتاب خاطراتش، در ماگادان کسی پیر نمی‌شود  توسط اتابک فتح‌الله زاده، در میان ایرانیان داخل کشور و کشورهای دیگر هم شناخته شد.
    صفوی در میان مردم تاجیکستان هم سال‌ها به عنوان پزشکی خوشنام مورد احترام بود. او که در سال 1305 در ساری ایران متولد شده  بود در سال 1391 در تورنتو درگذشت.

مشخصات محصول

نویسنده: اتابک فتح الله زاده ویرایش: -
مترجم: مترجم نیلوفر آقاابراهیمی تعداد صفحات: 362
انتشارات: ثالث وزن: 350
شابک: 9789643800642 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرگذشتنامه حزب توده ایران)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اتابک فتح الله زاده

اتابک فتح الله زاده

در حال حاضر مطلبی درباره اتابک فتح الله زاده نویسنده در ماگادان کسی پیر نمی شود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم نیلوفر آقاابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم نیلوفر آقاابراهیمی مترجم کتاب در ماگادان کسی پیر نمی شود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم نیلوفر آقاابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید