بنر بالای صفحه
اطلس جامع جغرافیایی ایران و جهان
اطلس جامع جغرافیایی ایران و جهان اطلس جامع جغرافیایی ایران و جهان

اطلس جامع جغرافیایی ایران و جهان

معرفی اطلس جامع جغرافیایی ایران و جهان

(5)
اطلس جامع جغرافیایی ایران و جهان (گلاسه)، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ایران شناسی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

جغرافیا نقشه دانش‌آموز هفتم هشتم ششم پنجم اول

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(4)
3%
(4)
6%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
6%

مشخصات محصول

نویسنده: - ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 128
انتشارات: ایران شناسی وزن: 319
شابک: 9786008351177 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

اطلس جامع جغرافیایی ایران و جهان، به عنوان یک راهنمای جامع برای علاقمندان به جغرافیا در ایران محسوب می‌شود. این اطلس به صورت هشت بخش مجزا تهیه و تنظیم شده است که در بخش اول به مقدمه‌ای درباره فضا و جهان می‌پردازد و در بخش‌های بعدی به تفصیل درباره قاره‌ها و کشورهای مختلف جهان می‌باشد. در بخش قاره‌ها، اطلاعات جامعی از هر قاره و مشخصات جغرافیایی کشورها ارائه شده است و همچنین نقشه‌های جداگانه از کشورها در هر قاره به نمایش درآمده‌اند. در پایان، بخش واژه‌نامه نیز اصطلاحات جغرافیایی مورد استفاده در این اطلس را شرح داده است.


اطلس ... جامع جغرافیایی ایران و جهان، با بیش از ۶۰ نقشه طبیعی، سیاسی و موضوعی از قاره‌ها، کشورها، ایران و مناطق مختلف جهان، به همراه ۱۲۸ صفحه، تهیه، طراحی و کارتوگرافی شده است. تمامی نقشه‌ها با دقت بالا و با استفاده از اطلاعات به‌روز، طراحی شده‌اند.


هدف از انتشار "اطلس جامع جغرافیایی ایران و جهان"، برطرف کردن اشتباهات رایج در محصولات مشابه بوده و با دقت و اطلاعات به‌روز، مطالب جامعی را گردآوری کند. این اطلس سعی دارد تا با ارائه اطلاعات دقیق و جامع، نیازهای علاقمندان به جغرافیا در ایران را برآورده سازد.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این اطلس با هدف معرفی و شناساندن ابعاد مختلف طبیعی و جغرافیای ایران، و با نگاهی جدید و مطابق با آخرین روش‌های کارتوگرافی روز دنیا تدوین شده‌است. تشکیل جهان هستی، منظومۀ خورشیدی و تمام اجزای آن، آسمان شب، ساختار زمین، نقشۀ طبیعی و نقشۀ سیاسی جهان، به همراه اطلاعات کامل هر قاره به صورت جداگانه و به صورت نقشه، محتوای کتاب را شکل می‌دهد.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید