بنر بالای صفحه
آموزش ایمنی فردی به کودکان
آموزش ایمنی فردی به کودکان

قیمت قبل

کتاب آموزش ایمنی فردی به کودکان

معرفی کتاب آموزش ایمنی فردی به کودکان

(2)
کتاب آموزش ایمنی فردی به کودکان (کتابی مرجع برای مراقبان کودک)، اثر فریدا بریگز - میشل ام سی ویتی ، با ترجمه رویا حاج زاده دباغی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آرمان رشد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 196,000

53,000

  53,000

محصولات مرتبط

(5)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
6%
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب آموزش ایمنی فردی به کودکان اثر فریدا بریگز،میشل ام سی ویتی ترجمه رویا حاجی زاده نشر آرمان رشد  منتشر شده ا ست

مشخصات محصول

نویسنده: فریدا بریگز - میشل ام سی ویتی ویرایش: -
مترجم: رویا حاج زاده دباغی تعداد صفحات: 260
انتشارات: آرمان رشد وزن: 380
شابک: 9786222430177 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راهنمای آموزشی پیشگیری کودک آزاری،حمایت از کودکان قربانی سوء استفاده جنسی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

دنیای مدرن امروزی، مخاطرات و ناهنجاری‌هایی نیز دارد که جوامع بشری را تحت‌تأثیر گذاشته است. در این میان، خشونت‌های خانوادگی و اجتماعی، مشکلات فراوانی را به وجود آورده‌اند و کودکان نیز به عنوان پایه‌و‌اساس زندگی اجتماعی انسان، از آزار و تعرض درامان نمانده‌اند. کتاب حاضر مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های لازم برای مراقبان کودک است که براساس تجربیات عملی در راستای حفظ سلامت روحی و جسمی کودکان و برای پیشگیری از رویدادهای ناگوار در محیط‌های اجتماعی تنظیم شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فریدا بریگز

فریدا بریگز

در حال حاضر مطلبی درباره فریدا بریگز نویسنده آموزش ایمنی فردی به کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


میشل ام سی ویتی

میشل ام سی ویتی

در حال حاضر مطلبی درباره میشل ام سی ویتی نویسنده آموزش ایمنی فردی به کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رویا حاج زاده دباغی

در حال حاضر مطلبی درباره رویا حاج زاده دباغی مترجم کتاب آموزش ایمنی فردی به کودکان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رویا حاج زاده دباغی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید