بنر بالای صفحه
مردی که می خواست خوشبخت باشد
مردی که می خواست خوشبخت باشد

فروش ویژه

کتاب مردی که می خواست خوشبخت باشد

معرفی کتاب مردی که می خواست خوشبخت باشد

(2)
کتاب مردی که می خواست خوشبخت باشد، اثر لوران گونل ، با ترجمه نسیم موسوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات نون ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 25%

45,000

60,000 25% 45,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پرفروش ترین ها فرانسه

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
1%
(5)
23%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مردی که می خواست خوشبخت باشد اثر لوران گونل توسط انتشارات نون منتشر شده است.
    جولیان در حالی که در تعطیلات آرامش بخشش در بالی به سر می برد تصمیم می گیرد با یک درمانگر افسانه ای و خردمند که شهرتش زبانزد است مشورت کند. تشخیص استاد سامتیانگ پیر در دیدار با معلم مدرسه کاملا محکم است: شما سالم هستید ، اما شما خوشبخت نیستید.
    در طول سلسله برخوردهای روزانه ای که در پی می آید ، سامتیانگ با جولیان ملاقات می کند و پیام های رمزآمیزش را با او به اشتراک می گذارد. سامتیانگ به شیوه غیرمعمول خود ، به شاگرد ناامیدش جولیان - و نیز ما - نشان می دهد که چگونه افکار
...
  • ما زندگی مان را شکل می دهد و چگونه آنچه باور می کنیم واقعیت ما می شود. آموزه های او در مورد ماهیت خوشبختی واقعی ، که در حال حاضر در درون ماست ، تجلی آرزوها و رویاهای ما ، که از آنچه فکر می کنیم به ما نزدیکتر هستند و هیجان انگیزترین ماجرجویی یعنی کشف خود ، درس های فراموش نشدنی ای به ما ارائه می دهد. جولیان دنیای امکانات جدیدی را که در دسترسش قرار دارد ، کشف می کند. و ما نیز یاد میگیریم که چجوری از هر چیزی که مانع از خوشحالی ما می شود ، رهایی می یابیم. یک کتاب داستانی مفید که شامل بسیاری از اطلاعات لازم در مورد بهترین راه برای زندگی و لذت بردن و رضایت از زندگی است.

مشخصات محصول

نویسنده: لوران گونل ویرایش: -
مترجم: نسیم موسوی تعداد صفحات: 156
انتشارات: نون وزن: 152
شابک: 9786226652315 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فرانسه،قرن 20م،از پرفروش ترین کتاب های فرانسوی با فروش بیش از 1 میلیون نسخه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لوران گونل

لوران گونل

در حال حاضر مطلبی درباره لوران گونل نویسنده مردی که می خواست خوشبخت باشد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نسیم موسوی

در حال حاضر مطلبی درباره نسیم موسوی مترجم کتاب مردی که می خواست خوشبخت باشد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نسیم موسوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید