بنر بالای صفحه
اندرس قاتل و معنای هر آنچه هست
اندرس قاتل و معنای هر آنچه هست اندرس قاتل و معنای هر آنچه هست

کتاب اندرس قاتل و معنای هر آنچه هست

معرفی کتاب اندرس قاتل و معنای هر آنچه هست

(2)
کتاب اندرس قاتل و معنای هر آنچه هست (همه خوان)، اثر یوناس یوناسون ، با ترجمه میلاد شالیکاریان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات چترنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
1%
(1)
6%
(4)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: یوناس یوناسون ویرایش: -
مترجم: میلاد شالیکاریان تعداد صفحات: 392
انتشارات: چترنگ وزن: 296
شابک: 9786008066385 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های سوئدی،قرن 21م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

یوناس یوناسون

یوناس یوناسون

زادۀ ششمین روز ژوییه ۱۹۶۱، در وکفو سوئد. یوناسون در کنار نویسندگی، به فعالیت‌های ژورنالیستی و روزنامه‌نگاری نیز پرداخته و به یکی از نام‌آورترین نویسندگان نسل‌های معاصر کشور سوئد تبدیل شده است.

بی‌شک مهم‌ترین اثر او رمان پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد است که در سراسر جهان با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شد.

او که پسر یک رانندۀ آمبولانس و یک پرستار بود در جنوب سوئد متولد و بزرگ شد و پس از آنکه در دانشگاه گوتنبرگ، سوئدی و اسپانیایی خواند، در وکفو با چند نشریه در کارِ روزنامه‌نگاری همکاری کرد.

یوناسون در سال ۱۹۹۶، یک شرکت رسانه‌ای، به نام OTW، تأسیس کرد، شرکتی که به‌سرعت گسترش پیدا کرد و تعداد کارکنان آن زیاد شد، هر چند که این نویسنده در سال ۲۰۰۷، این شرکت را فروخت.

رمان پیرمرد صد ساله که نسخۀ سوئدی آن در سال ۲۰۰۹، منتشر شد، نام یوناسون را در مجامع ادبی بر سر زبان‌ها انداخت و سبب شد که او روی کار نویسندگی بیشتر تمرکز کند.

این نویسنده از سال ۲۰۱۰، به همراه پسرش، در جزیرۀ گوتلند در سوئد زندگی می‌کند. یوناسون تاکنون جوایز ادبی بسیاری را نیز از آن خود کرده است.


مترجم

مختصری درباره مترجم

میلاد شالیکاریان

در حال حاضر مطلبی درباره میلاد شالیکاریان مترجم کتاب اندرس قاتل و معنای هر آنچه هست در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

میلاد شالیکاریان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید