بنر بالای صفحه
معنی زندگی
معنی زندگی

فروش ویژه

کتاب معنی زندگی

معرفی کتاب معنی زندگی

(2)
کتاب معنی زندگی، اثر ویل دورانت ، با ترجمه پدرام قدرت ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابر سفید ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 26%

59,200

80,000 26% 59,200

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
17%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب معنی زندگی اثر ویل دورانت ترجمه پدرام قدرت نشر ابرسفید منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: ویل دورانت ویرایش: -
مترجم: پدرام قدرت تعداد صفحات: 160
انتشارات: ابر سفید وزن: 207
شابک: 9786006988382 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(فلسفه جدید،زندگی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویل دورانت

ویل دورانت

زادۀ پنجمین روز سال ۱۸۸۵، در نورث‌آدامز ماساچوست. نویسنده، تاریخ‌نگار و فیلسوفی که اثر جاودانه‌اش، تاریخ تمدن، از گنجینه‌های فرهنگ جهانی است.

کار کردن در مقام یک خبرنگار تازه‌کار، برای نشریه نیویورک ژورنال برای او عمر طولانی‌ای نداشت؛ چرا که دورانت به شغل‌های پر هیجان بی‌علاقه بود و خیلی زود، شغل تدریسِ زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، لاتین و همچنین تدریس هندسه در ستن‌هال، واقع در ایالت نیوجرسی را برای خود برگزید.

سال ۱۹۰۹ بود که در یک مدرسۀ دینی ثبت‌نام کرد، اما فقط دو سال گذشته بود که تصمیم گرفت آنجا را ترک کند؛ زیرا زیست‌شناسی و فلسفه رشته‌هایی بودند که دورانت برای تحصیلات آکادمیک خود، انتخاب کرده بود.

پس از گرفتن مدرک دکترا از دانشگاه کلمبیا، در همین دانشگاه به تدریس فلسفه پرداخت. تاریخ فلسفه‌ای که او نوشت چنان موفقیتی به دست آورد که دورانت را متقاعد کرد تدریس را رها و سال‌های عمر خود را وقف نگارش تاریخ تمدن کند.

تاریخ تمدن، مجموعه‌ای ۱۱ جلدی است که ویل دورانت آن را با کمک همسرش، آریل دورانت، نوشت. دورانت در این مجموعه و با کمک پژوهش‌های خود و استفاده از منابعی چون تاریخ هرودوت و تاریخ توین‌بی، سبک جدیدی از تاریخ‌نگاری را به مرحلۀ نگارش درآورد، سبکی که بر پایه‌ها و عوامل تمدن‌ساز در طول تاریخ تمرکز کرده بود.

نکتۀ جالب توجه دربارۀ ویل دورانت آن است که وی در ابتدا می‌خواست کشیش شود! اما خواندن کتاب اخلاقِ اسپینوزا چنان تأثیری بر او گذاشت که باعث شد به سراغ فلسفه برود و تا مرحلۀ دکترا، در این رشته پیش رود و سپس نوشتن کتاب‌های فلسفی متعدد را دنبال کند.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پدرام قدرت

در حال حاضر مطلبی درباره پدرام قدرت مترجم کتاب معنی زندگی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پدرام قدرت

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید