بنر بالای صفحه
هاکلبری فین همراه با کتاب سخنگو
هاکلبری فین همراه با کتاب سخنگو هاکلبری فین همراه با کتاب سخنگو

کتاب هاکلبری فین همراه با کتاب سخنگو

معرفی کتاب هاکلبری فین همراه با کتاب سخنگو

(2)
کتاب هاکلبری فین،همراه با کتاب سخنگو، اثر مارک تواین ، با ترجمه محمد قصاع ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات شهر قلم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مارک تواین ویرایش: -
مترجم: محمد قصاع تعداد صفحات: 120
انتشارات: شهر قلم وزن: 139
شابک: 9782000810940 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کوتاه تخیلی،گروه سنی:ج(10تا11سال)،تصویرگر:جمیل اکیب،بازنویس:الیور هو،حاوی 1 حلقه سی دی،باصدای:محسن بهرامی،آرزو روشناس)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارک تواین

مارک تواین

سیموئل کلمنز ملقب به مارک تواین در سی‌امین روز از ماه نوامبر سال ۱۸۳۵ در میسوری فلوریدا به دنیا آمد.

هنوز سنین نوجوانی را طی می‌کرد که پدرش فوت شد و او مجبور شد خیلی زود وارد مناسبات مربوط به بزرگسالی شود. کار در چاپخانه‌های گوناگون یکی از همین مراحل شغلی بود. مراحلی که نوشتن برای نشریات گوناگون، در امتداد آن بود که برخی از این نوشته‌ها زمینه طنز داشت.

او که در طول زندگی‌اش همیشه از مصاحبه گریزان بود در بیان دلیل این امر می‌گوید: بیشتر مصاحبه‌ها چرندگویی و بی ارزشی ناب است! مصاحبه‌ها به ندرت سعی دارند تا بگویند یک چیز چگونه گفته شده است.

وقتی نویسنده داستانی خلق می‌کند و می‌بیند ضرورت دارد تا گفتگوی دو نفر از شخصیت‌هایش را بیان کند، متوجه می‌شود که چقدر باید هوشیار باشد و همه چیز را مراعات کند تا متن به مخاطره نیفتد.

خودِ عبارت مارک تواین اصطلاح ملوانان می سی سی پی بود به معنای نشانه‌ی دوم. هنگام نزدیک شدن کشتی به ساحل همیشه یک ملوان از روی دماغه‌ی کشتی، شاغولی به آب می‌انداخت و ژرفای آب را اندازه می‌گرفت و تا زمانی که آب، دو بالا ارتفاع داشت و خطر به گل نشستن کشتی در پیش نبود، دم به دم فریاد می‌کشید: “مارک تواین، مارک تواین”

از او به عنوان یکی از بزرگترین فکاهی نویسان جهان یاد می‌شود. خاطرات آدم و حوا، ماجراهای هاکلبری فین، شاهزاده و گدا، ماجراهای تام سایر و فیل سفید گمشده تعدادی از آثار اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد قصاع

درباره محمد قصاع
محمد قصاع متولد سال 1343 تهران و کارشناس مخابرات دریایی است . او کار ترجمه را از سال 1367 با ترجمه کتاب های علمی تخیلی شروع کرده است. مجموعه های «اسپایدرویک»، «نبرد هیولاها»، «خانه ی درختی سحرآمیز» و کتاب های «سرنوشت سازان»، «مرد عنکبوتی» و «درخت چوب آهنی» از آثار این مترجم اند.

محمد قصاع

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید