بنر بالای صفحه
مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی
مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی

کتاب مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی

معرفی کتاب مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی

(4)
کتاب مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی، اثر نورمن کورتز ، با ترجمه حبیب الله تیموری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای روش تحقیق و آمار

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • چنان‌که از نام کتاب برمی‌آید تلاش‌اش معطوف به یاری‌رساندن به دانشجویان و پژوهندگان علوم اجتماعی است برای تشخیص و به کاربردن درست روش‌های آماری.
    کتاب مجموعه‌ای از مفهوم‌های اساسی و روش‌های بسیار سودمندِ کاربردی را در حدِّ آمار مقدماتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. کتاب خواننده را با پایه‌های اصلی تحقیق و تصمیم‌گیری آماری آشنا می‌کند و با روشن‌کردن و بازنمودن مفهوم‌های بنیادی که شیوه‌های صوری تحلیل بر آن‌ها بنا شده است، تفکر آماری را به مطالعه‌کننده می‌آموزد. با خواندن این کتاب خواننده خواهد توانست با استقلال فکر و برحسب مقاصد
...
  • خودش به کار توصیف و تحلیل آماری بپردازد و هرگونه گزار‌ش‌های آماری را نقد و ارزیابی کند.

مشخصات محصول

نویسنده: نورمن کورتز ویرایش: -
مترجم: حبیب الله تیموری تعداد صفحات: 408
انتشارات: نشر نی وزن: 549
شابک: 9789643121983 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1395

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روش های آماری،علوم اجتماعی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نورمن کورتز

نورمن کورتز

در حال حاضر مطلبی درباره نورمن کورتز نویسنده مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حبیب الله تیموری

در حال حاضر مطلبی درباره حبیب الله تیموری مترجم کتاب مقدمه ای بر آمار در علوم اجتماعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حبیب الله تیموری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید