پایه گذاران نثر جدید فارسی
پایه گذاران نثر جدید فارسی

کتاب پایه گذاران نثر جدید فارسی

معرفی کتاب پایه گذاران نثر جدید فارسی

(4)
کتاب پایه گذاران نثر جدید فارسی، اثر حسن کامشاد ، با ترجمه مترجم مسلم زمانی - کریم زمانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
16%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
13%
(5)
13%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در میان کارهایی که در سال های اخیر در این زمینه، چه به زبان فارسی و چه به زبان‌های دیگر، پدید آمده، کوشش کامشاد در خور ادبیات ایران است. کامشاد سزاوار سپاس و ارج‌دانی است زیرا توانسته دوستانی در خارج برای ادبیات منثور فارسی فراهم آورد.
    Mittellungen des Instituts fur Orientforsehung, vol.‎ XIV, No.‎ 2, 1968.‎
     
    کتاب دکتر کامشاد که محتوی کتاب‌شناختی باارزشی است دانش‌پژوهان زبان فارسی را حتماً تشویق خواهد کرد بیش از پیش به این ادبیات توجه کنند.
    The Times Literary Suppliment, March 24, 1966.‎
     
    دکتر کامشاد خدمت ارزنده‌ای انجام داده، چون بررسی او کاری است ابتکاری و پیشگام. این نخستین اثر مشروح به انگیسی درباره‌ی نثر جدید فارسی است و برای هم دانشجویان و هم مدرسان ادبیات تطبیقی جالب توجه و سودمند خواهد بود.
    Roman k.‎ Singh, Studies in Short Fiction (USA), June, 1968.‎
     
    اثری ممتاز و قابل اعتماد... تصویر چشم‌گیری از ادبیات جدید فارسی به دست می‌دهد. در نوشته‌ی آموزنده‌ی کامشاد خبرگان نیز اطلاعاتی تازه می‌یابند. خواندن این کتاب را صمیمانه توصیه می‌کنم.
    Jan Rypka, Orientalistische Literaturzeitung 64, Jahrgana 1969, No.‎3/4, Prague.‎
     
    در میان نوشته‌های ایران‌شناسان شرق و غرب در زمینه‌ی نثرنویسی جدید فارسی، کتاب دکتر کامشاد... باشناختی درست از حیات اجتماعی، فرهنگی و ادبی ایران، شایان توجه کامل و ستایش ماست... این اثر (رساله‌ی دکترای نویسنده) در واقع نخستین بررسی جدی به قلم یک ایرانی در رشته‌ی ادبیات منثور معاصر کشورش است.
    Franciszek Machalski, Pneglad Orientalistyerny Cracow.‎

مشخصات محصول

نویسنده: حسن کامشاد ویرایش: -
مترجم: مترجم مسلم زمانی - کریم زمانی تعداد صفحات: 316
انتشارات: نشر نی وزن: 365
شابک: 9789643127596 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ و نقد ادبیات فاررسی،نثر فارسی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حسن کامشاد

حسن کامشاد

در حال حاضر مطلبی درباره حسن کامشاد نویسنده پایه گذاران نثر جدید فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مسلم زمانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مسلم زمانی مترجم کتاب پایه گذاران نثر جدید فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مسلم زمانی

کریم زمانی

در حال حاضر مطلبی درباره کریم زمانی مترجم کتاب پایه گذاران نثر جدید فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کریم زمانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید