بنر بالای صفحه
نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر
نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر

کتاب نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر

معرفی کتاب نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر

(4)
کتاب نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر، اثر دیوید اینگلیس و دیگران ، با ترجمه علی رامین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

زیبایی شناسی و جامعه شناسی هنر هنر

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(4)
16%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر اثر علی رامین منتشر شده است 
    براى درک آثار هنرى و لذت‏‌بردن از آن‌‏ها لازم نیست از معلومات‌مان درباره‌ی زندگى و عواطف و احساسات مربوط به آن یارى بجوییم. هنر، به‌‏تنهایى، ما را از جهان پویش‌‏هاى انسانى به جهان حظّ والاى زیباشناختى فرامى‌‏برد. با تأمل در آثار هنرى و تجربه‌ی زیباشناسانه حاصل از آن، دمى از تعلقات روزمره‌ی بشرى آزاد مى‏‌شویم؛ از گذشته و آینده مى‌‏رهیم و به ترازى فراتر از سَیَلان عادى حیات برکشیده مى‌‏شویم. این دیدگاه نمونه‌ی بارزى است از دیدگاه‌‏هاى درون‏‌نگرانه در خصوص
...
  • هنر که در تقابل با دیدگاه‏‌هاى برون‏‌نگرانه قرار مى‌‏گیرند. دیدگاه‌‏هاى برون‏‌نگرانه هنر را در متن تحولات اجتماعى بررسى مى‌‏کنند و از این رو جامعه‌‏شناسى هنر را پى مى‌‏نهند. این مجموعه، چنان که از نام آن نیز برمى‏‌آید، مى‌‏کوشد ضمن بررسى سیر تکوین نظریه‏‌هاى فلسفى و جامعه‌‏شناختى هنر، تازه‏‌ترین تحولات آن‌‏ها را به بحث بگزارد و نشان دهد که این نظریه‌‏ها در صورت‌بندى تعاریف متنوع از هنر، از دیدگاه‌‏هاى زیبایى‏‌شناختى و جامعه‏‌شناختى، چه نقشى ایفا مى‌‏کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: دیوید اینگلیس و دیگران ویرایش: -
مترجم: علی رامین تعداد صفحات: 456
انتشارات: نشر نی وزن: 518
شابک: 9789641852322 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(زیباشناسی،هنر و اجتماع)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیوید اینگلیس و دیگران

دیوید اینگلیس و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره دیوید اینگلیس و دیگران نویسنده نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علی رامین

در حال حاضر مطلبی درباره علی رامین مترجم کتاب نظریه های فلسفی و جامعه شناختی در هنر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی رامین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید