سرشت فناوری
سرشت فناوری

کتاب سرشت فناوری

معرفی کتاب سرشت فناوری

(2)
کتاب سرشت فناوری (فناوری چیست و چگونه تکامل می یابد)، اثر ویلیام برایان آرتور ، با ترجمه محمدابراهیم محجوب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • برایان آرتور، استاد سابق اقتصاد و مطالعات جمعیت‌شناسی دانشگاه استنفورد و از متفکران پیشگام نظریه‌ی پیچیدگی، معتقد است فناوری بیش از هر عامل دیگری بر زندگی ما اثر دارد؛ با وجود این، بسیاری از پرسش‌های مربوط به این پدیده هنوز بی‌پاسخ مانده‌اند: نوآوری چیست؟ فناوری‌های نو از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ چگونه تکامل پیدا می‌کند؟ آیا تکامل فناوری شبیه تکامل موجودات جاندار است؟ نویسنده در این کتاب کم‌سابقه به این پرسش‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر از این دست پاسخ می‌دهد. کتاب سرشت فناوری نظریه‌ای ظریف و نیرومند درباره‌ی ریشه‌ها و روند تکامل فناوری است. تأثیر این کتاب در حوزه‌ی فناوری قابل مقایسه است با تأثیر کتاب ساختار انقلاب‌های علمی تامس کوهن در حوزه‌ی علم. نویسنده با قلمی روان و غیرفنی، ضمن شرح نمونه‌های فراوان و متنوعی از فناوری در رشته‌های گوناگون، از اختراعات تاریخی گرفته تا فناوری‌های پیشرفته‌ی امروزی، ما را به سفری چشم‌گشا می‌برد؛ سفری که در پایان آن حس می‌کنیم تصورمان از فناوری و تأثیرات عمیق آن بر زندگی دگرگون شده است. سرشت فناوری اثر کلاسیک زمانه‌ی ماست.

مشخصات محصول

نویسنده: ویلیام برایان آرتور ویرایش: -
مترجم: محمدابراهیم محجوب تعداد صفحات: 269
انتشارات: نشر نی وزن: 270
شابک: 9789641854418 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(فلسفه تکنولوژی،جنبه های اقتصادی تکنولوژی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویلیام برایان آرتور

ویلیام برایان آرتور

در حال حاضر مطلبی درباره ویلیام برایان آرتور نویسنده سرشت فناوری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدابراهیم محجوب

در حال حاضر مطلبی درباره محمدابراهیم محجوب مترجم کتاب سرشت فناوری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدابراهیم محجوب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید