بنر بالای صفحه
احتمال عکس و انزوا
احتمال عکس و انزوا

فروش ویژه

کتاب احتمال عکس و انزوا

معرفی کتاب احتمال عکس و انزوا

(6)
کتاب احتمال عکس و انزوا، اثر امین علی اکبری ، با ترجمه مترجم ندا صداقت - علیرضا جباریه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 20,000 22%

15,600

20,000 22% 15,600

محصولات مرتبط

(2)
22%
فروش ویژه
(4)
19%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
1%
(6)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب احتمال عکس و انزوا اثر امین علی اکبری منتشر شده است 
    دست‌های ارسلان را نمی‌دیدم. بچه، جنازه‌ی بچه، روی دست‌هاش بود و چیزی معلوم نبود. زن، انگار که طغیان کند، دستش را بُرد پشتِ سرش، موهاش را از هم باز کرد و سرش را تکانی داد و موها را روی شانه‌ها ریخت، بعد مثل فنر از جاش پرید و دوباره رفت توی اتاق و در را بست. من ماندم و ارسلان و بچه. تصویرِ شانه‌های لاغر و تختِ سینه‌ی سفیدِ زن، توی سَرَم می‌چرخید. ارسلان داشت به من نگاه می‌کرد.

مشخصات محصول

نویسنده: امین علی اکبری ویرایش: -
مترجم: مترجم ندا صداقت - علیرضا جباریه تعداد صفحات: 131
انتشارات: نشر نی وزن: 162
شابک: 9789641855101 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کوتاه فارسی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

امین علی اکبری

امین علی اکبری

در حال حاضر مطلبی درباره امین علی اکبری نویسنده احتمال عکس و انزوا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم ندا صداقت

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم ندا صداقت مترجم کتاب احتمال عکس و انزوا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم ندا صداقت

علیرضا جباریه

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا جباریه مترجم کتاب احتمال عکس و انزوا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا جباریه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید