بنر بالای صفحه
برنامه ریزی درسی در دورۀ تحصیلی متوسطه
برنامه ریزی درسی در دورۀ تحصیلی متوسطه

کتاب برنامه ریزی درسی در دورۀ تحصیلی متوسطه

معرفی کتاب برنامه ریزی درسی در دورۀ تحصیلی متوسطه

(4)
کتاب برنامه ریزی درسی در دورۀ تحصیلی متوسطه((ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی)، اثر حسن ملکی ، با ترجمه مترجم نسرین خسزوانی - ژیلا شکری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 90,000 13%

78,300

90,000 13% 78,300

محصولات مرتبط

(4)
1%
(2)
قیمت قبل
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه

  • فصل اول: اهمیت و جایگاه آموزش متوسطه در نظام آموزشی

  • فصل دوم: آموزش متوسطه در ایران
  • فصل سوم: مسائل و مواضع متعارض در برنامه درسی متوسطه
  • فصل چهارم: رویکردهای متداول برنامه‌ریزی درسی دوره متوسطه
  • فصل پنجم: مبانی فلسفی برنامه درسی متوسطه
  • فصل ششم: مبانی اجتماعی برنامه درسی متوسطه
  • فصل هفتم: مبانی اقتصادی برنامه درسی متوسطه
  • فصل هشتم: مبانی روان‌شناسی برنامه درسی متوسطه
  • فصل نهم: تعاریف برنامه درسی و نقد آنها
  • فصل دهم: هدف‏‌های برنامه درسی دوره متوسطه
  • فصل یازدهم: انتخاب و سازماندهی محتوا
  • فصل دوازدهم: روش تدریس
  • فصل
...
  • سیزدهم: ویژگی‏‌های معلم دوره متوسطه
  • فصل چهاردهم: ارزشیابی در برنامه درسی دوره متوسطه
  • فصل پانزدهم: محیط یادگیری
  • فصل شانزدهم: فضای آموزش

  • منابع

  • در ابتدای هر فصل مقدمه و در پایان آن خلاصه همان فصل آورده شده است

مشخصات محصول

نویسنده: حسن ملکی ویرایش: -
مترجم: مترجم نسرین خسزوانی - ژیلا شکری تعداد صفحات: 256
انتشارات: سمت وزن: 360
شابک: 9786000207458 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «برنامه‌ریزی درسی در دوره‌ متوسطه» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

تعلیم و تربیت به مثابه سفری است که در آن مراحل و منازل مختلف طی می‌شود تا مسافر این راه یعنی یادگیرنده به مقصد برسد. مقصد نهایی، تحقق هدف‌های کلی آموزش و پرورش است که در پرتو اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تدوین یافته و پیش روی همه طرّاحان برنامه درسی قرار گرفته است. دوره تحصیلی آموزش و پرورش متوسطه یکی از منازل بین راه این سفر و از جهتی مهم‌ترین آنهاست، زیرا در این مرحله، دانش‌آموز در چهارراه زندگی قرار می‌گیرد: نخستین راه نیازها و تمایلات خود اوست که نمی‌توان نادیده گرفت؛ راه دوم انتظارات جامعه است که رابطه حق ... و تکلیف بین فرد و جامعه را تعیین می‌کند؛ راه سوم آینده شغلی و حرفه‌ای است که در همین دوره تحصیلی باید جهت‌دهی شود و راه چهارم دنیای علم و تخصص است که در رشته تحصیلی و دروس مختلف دانش‌آموز بروز و ظهور می‌یابد. در دوره تحصیلی آموزش متوسطه باید توانایی‌های لازم برای عبور از چهارراه زندگی تقویت و شهروند مفید تربیت شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حسن ملکی

حسن ملکی

در حال حاضر مطلبی درباره حسن ملکی نویسنده برنامه ریزی درسی در دورۀ تحصیلی متوسطه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم نسرین خسزوانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم نسرین خسزوانی مترجم کتاب برنامه ریزی درسی در دورۀ تحصیلی متوسطه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم نسرین خسزوانی

ژیلا شکری

در حال حاضر مطلبی درباره ژیلا شکری مترجم کتاب برنامه ریزی درسی در دورۀ تحصیلی متوسطه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ژیلا شکری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید