بنر بالای صفحه
کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2
کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2

فروش ویژه

کتاب کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2

معرفی کتاب کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2

(2)
کتاب کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2 (کاردستی هایی برای بیرون از خانه)، اثر سوزان هانتر جونز - کتی رادز ، با ترجمه محمدامین باباربیع - فاطمه رنجبر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذکر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 45,000 26%

33,300

45,000 26% 33,300

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: سوزان هانتر جونز - کتی رادز ویرایش: -
مترجم: محمدامین باباربیع - فاطمه رنجبر تعداد صفحات: 32
انتشارات: ذکر وزن: 110
شابک: 9789643078881 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مناسب برای پیش دبستانی ها و دبستانی ها)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر از مجموعه‌ای چند جلدی که همۀ مجلدات آن به ساخت کاردستی اختصاص دارند، ساختن کاردستی‌هایی برای بیرون از خانه را به مخاطب می‌آموزد. برچسب دوچرخه، حلقۀ گل، آدم کوچولوهای باغچه، و سنجاقک از جمله کاردستی‌های این جلد هستند. کتاب به صورت کاملاً مصور و رنگی، با ترکیبی خلاق و سرگرم‌کننده تدوین‌شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سوزان هانتر جونز

سوزان هانتر جونز

در حال حاضر مطلبی درباره سوزان هانتر جونز نویسنده کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


کتی رادز

کتی رادز

در حال حاضر مطلبی درباره کتی رادز نویسنده کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدامین باباربیع

در حال حاضر مطلبی درباره محمدامین باباربیع مترجم کتاب کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدامین باباربیع

فاطمه رنجبر

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه رنجبر مترجم کتاب کاردستی های ساده و زیبا بسازیم 2 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه رنجبر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید