بنر بالای صفحه
بلیزر شهر مرده
بلیزر شهر مرده

فروش ویژه

کتاب بلیزر شهر مرده

معرفی کتاب بلیزر شهر مرده

(5)
کتاب بلیزر:شهر مرده (دالان وحشت)، اثر آرمان میرزایی ، با ترجمه ویدا کرمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات موج ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 35,000 21%

27,650

35,000 21% 27,650

محصولات مرتبط

(4)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آرمان میرزایی ویرایش: -
مترجم: ویدا کرمی تعداد صفحات: 112
انتشارات: موج وزن: 134
شابک: 9786226826082 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فارسی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آرمان میرزایی

آرمان میرزایی

در حال حاضر مطلبی درباره آرمان میرزایی نویسنده بلیزر شهر مرده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ویدا کرمی

ویدا کرمی. متولد 1365. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی، فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی و دانشجوی ارشد مشاوره خانواده. از سال 98 وارد کار ترجمه کتاب شدم. اولین کتابی که ترجمه کردم محدودیت صفر جو وایتلی بود که با نشر بهار سبز همکاری داشتم. تا حالا، چهارده عنوان ترجمه در زمینه خودشناسی، خودیاری و رشد و توسعه فردی داشتم و با سه نشر بهار سبز، ذهن آویز و نسل نواندیش در حال همکاری هستم. عناوینی که ترجمه کردم: محدودیت صفر- در وضعیت صفر- هواوپونوپونو و منظومه های خانواده- هنر خلق نتایج- هواوپونوپونو برای کودکان دلبند شما- قدرت لطف خداوند- رسالت روح (بهار سبز) - عبارت پنجم- غلبه بر جنگ ذهنی - فراتر از نظم- روانشناسی پول- ثروت درون (ذهن آویز) - تکامل زن - رازهای فروش هیپنوتیزمی (در دست چاپ) (نسل نواندیش) من شخصا تاثیر کتابهای خودشناسی و خودیاری بر ذهن و زندگی رو تجربه کردم. ورود من به حوزه ترجمه کتاب و درک مطالب خودآگاهی، منو به مسیری هدایت کرد که ظرف 2 سال فضای ذهنی و شخصیتم به شکل قابل توجهی تغییر کرد و چنان قدرت روانی بالایی بدست آوردم که مسیر زندگی فردیم تغییرات حیرت انگیزی رو به خودش دید. و چنین تغییری همون چیزیه که تمام آدمها برای تجربه کردنش به دنیا اومدن. وقتی پا در مسیر آگاهیهای جدید و ناب میذاری، درهای کشف و شهود و درک عمیق یکی بعد از دیگری به سمتت باز میشه و درونت انقلابی میشه که تورو به دنیاهای تازه ای میبره و حس شعف و قدرت و شادی پایداری در درونت حاکم میشه و همین احساسات پایدار، خوشبختی پایدار رو برات میسر میکنه. تمام کتابهایی که خوندم و ترجمه کردم، پله های رسیدن من به این مرحله بودن. تنها راه خوشبختی پایدار و حقیقی، آگاهیه و کتاب یکی از ساده ترین و در عین حال مهمترین ابزار نیل به آگاهی و خودآگاه شدنه. زندگی ما آدما، سفریست از جهل به آگاهی. پس در این سفر خودتو تنها نگذار و برای صعود خودت هر کاری که از دستت برمیاد انجام بده. خوندن کتابهایی که میتونه روحت رو بیدار کنه و ذهنت رو روشن کنه و آگاهیت رو بالا ببره، بزرگترین کاریه که میتونی برای زندگیت بکنی. فرصت کوتاهه! خودتو دریاب! زندگیتون پر از عشق و نور و آگاهی و برکت.

ویدا کرمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید