دختران زیرزمینی کابل
دختران زیرزمینی کابل

فروش ویژه

کتاب دختران زیرزمینی کابل

معرفی کتاب دختران زیرزمینی کابل

(2)
کتاب دختران زیرزمینی کابل، اثر جنی نوردبرگ ، با ترجمه آیسان شموسی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 247,000 26%

182,780

247,000 26% 182,780

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(3)
1%
(2)
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • دختران زیر زمینی کابل اثر جنی نوردبرگ ترجمه آیسن شموسی نشر کوله پشتی منتشر شده است 
    فرهنگ مردم سالاری در افغانستان به گونه ای است که تولد پسران را مایه سرور و سربلندی می دانند و تولد دختران را مایه سرشکستگی و تکون بختی .آیین بچه پوشی حکایت دخترانی است که در برهه ای از زندگی خود در لباس پسرانه پرورش می یابند.
    آزیتا نماینده پارلمان افغانستان است که چراه ای ندید جز آنکه چهارمین دخترش را بخیه پوش کند و نامش را مهران بگذارد . زهرا نوجوانی ماجراجو است که در گیرو دار دوران بلوغ نمی گذارد پدر و مادرش درباره او را به دنیای دختران برگردانند.شکریه بعد از آنکه بیست سالی بچه بوش بوده است . اکنون ازدواج کرده و سه فرزند دارد. سه فرزند دارد . نادر و شاهد . هر دو در لباس مردانه افسران پلیس کماکان ناشناخته هستند.

مشخصات محصول

نویسنده: جنی نوردبرگ ویرایش: -
مترجم: آیسان شموسی تعداد صفحات: 368
انتشارات: کوله پشتی وزن: 328
شابک: 9786004612111 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(وضع اجتماعی دختران افغانستان،هویت جنسی،بهترین کتاب سال 2014 به انتخاب پابلیشرز ویکلی،نامزد بهترین کتاب ناداستان سال 2014 به انتخاب گودریدز)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب فرهنگ مردسالاری در افغانستان به‌گونه‌ای ا‌ست که تولد پسران را مایه سرور و سربلندی می‌دانند و تولد دختران را مایه سرشکستگی و نگون‌بختی. آیین «بچه‌پوشی» حکایت دخترانی است که در برهه‌ای از زندگی خود در لباس پسرانه، پرورش می‌یابند. «آزیتا»، نماینده پارلمان افغانستان است که چاره‌ای ندید جز آنکه چهارمین دخترش را بچه‌پوش کند و نامش را «مهران» بگذارد. «زهرا»، نوجوانی ماجراجوست که در گیرودار دوران بلوغ، نمی‌گذارد پدر و مادرش دوباره او را به دنیای دخترانه بازگردانند. «شکریه» بعد از آنکه بیست سال بچه‌پوش بوده است، اکنون ازدواج کرده و سه فرزند دارد و... . در دل این روایات پرهیجان، داستان فداکاری زنان و دختران افغانستان در جنگ طولانی‌مدت و خشونت‌بار امریکا خواندنی است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جنی نوردبرگ

جنی نوردبرگ

در حال حاضر مطلبی درباره جنی نوردبرگ نویسنده دختران زیرزمینی کابل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آیسان شموسی

در حال حاضر مطلبی درباره آیسان شموسی مترجم کتاب دختران زیرزمینی کابل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آیسان شموسی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید