بنر بالای صفحه
صدای مردگان نشر پرتقال
صدای مردگان نشر پرتقال

فروش ویژه

کتاب صدای مردگان نشر پرتقال

معرفی کتاب صدای مردگان نشر پرتقال

(4)
کتاب صدای مردگان، اثر کاترین آردن ، با ترجمه نگار شجاعی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 144,000 25%

108,000

144,000 25% 108,000

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
8%
قیمت قبل
(2)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کاترین آردن ویرایش: -
مترجم: نگار شجاعی تعداد صفحات: 216
انتشارات: پرتقال وزن: 167
شابک: 9786004627016 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های نوجوانان آمریکایی،قرن21 ،مناسب بالای 14سال،نامزد جایزه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب مترسک‌های شیطان‌صفت «الی»، «کوکو» و «برایان» را در دنیای اسرارآمیز پشت مه، اسیر کردند. آن‌ها توانستند به کمک هوش الی از چنگ موجودی باستانی به نام «مرد همیشه‌خندان» بگریزند. حالا دو ماه از آن اتفاق می‌گذرد، اولین روز تعطیلات زمستانی است و الی، کوکو و برایان با پدر و مادرشان به تفریحگاه کلبه «شوکران» می‌روند. طوفان شدیدی به‌پا شده است و مجبور می‌شوند تمام مدت در کلبه بمانند، با اینکه همه چیز در ظاهر عادی به نظر می‌رسد، کوکو خیال می‌کند توی جاده یک شبح دیده و الی مُدام کابوس دختر سرما‌زده را می‌بیند که از او کمک می‌خواهد اما... ... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کاترین آردن

کاترین آردن

در حال حاضر مطلبی درباره کاترین آردن نویسنده صدای مردگان نشر پرتقال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نگار شجاعی

در حال حاضر مطلبی درباره نگار شجاعی مترجم کتاب صدای مردگان نشر پرتقال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نگار شجاعی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید