بنر بالای صفحه
مواجهه با سکوت
مواجهه با سکوت مواجهه با سکوت

فروش ویژه

کتاب مواجهه با سکوت

معرفی کتاب مواجهه با سکوت

(4)
کتاب مواجهه با سکوت (فرهنگ و هنر ژاپن 9)، اثر تورو تالکه میستو ، با ترجمه علیرضا امیرحاجبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات اتفاق ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 300 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 105,000 25%

78,750

105,000 25% 78,750

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: تورو تالکه میستو ویرایش: -
مترجم: علیرضا امیرحاجبی تعداد صفحات: 144
انتشارات: اتفاق وزن: 120
شابک: 9786227047158 تیراژ: 300
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ و نقد مقاله ها و خطابه های موسیقی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تورو تالکه میستو

تورو تالکه میستو

در حال حاضر مطلبی درباره تورو تالکه میستو نویسنده مواجهه با سکوت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علیرضا امیرحاجبی

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا امیرحاجبی مترجم کتاب مواجهه با سکوت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا امیرحاجبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید