آواز کافه غم بار
آواز کافه غم بار آواز کافه غم بار

کتاب آواز کافه غم بار

معرفی کتاب آواز کافه غم بار

(4)
کتاب آواز کافه غم بار، اثر کارسون مکالرز ، با ترجمه حانیه پدرام ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات بیدگل ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
14%
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
6%

مشخصات محصول

نویسنده: کارسون مکالرز ویرایش: -
مترجم: حانیه پدرام تعداد صفحات: 144
انتشارات: بیدگل وزن: 104
شابک: 9786226863377 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1399
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های آمریکایی،قرن 20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کارسون مکالرز

کارسون مکالرز

کارسون مک‌کالرز، رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس و شاعر امریکایی، در نوزدهم فوریه‌ی سال ۱۹۱۷ در کلمبوسِ جورجیا به دنیا آمد. لوکا کارسون اسمیت در هفده سالگی به قصد ادامه‌ی تحصیل راهی نیویورک شد. در بیست سالگی با ریوز مک‌کالرز، نویسنده‌ای که با او در جورجیا آشنا شده بود، ازدواج کرد و این آغاز راهی پرفراز‌ونشیب برای کارسون بود. این دو در سال ۱۹۴۰ از هم جدا شدند، اما پنج سال بعد دوباره با هم ازدواج کردند. زندگی کارسون پس از این اتفاقات سراسر رنج و اندوه بود. سکته‌های پیاپی او را زمین‌گیر کرد و سرانجام سال‌های آخر عمرش را مجبور بود از صندلی چرخ‌دار استفاده کند.

کارسون مک‌کالرز با انتشار اولین رمانش، «قلب شکارچی تنها» در سال ۱۹۴۰، خودش را به‌عنوان نویسنده‌ای خوش‌قریحه و جدی شناساند. رمانی که باورش دشوار بود که نویسنده‌ای ۲۳ ساله آن را نگاشته باشد، اما او به مدد تمام رنج‌ها و مشقت‌هایی که در زندگی از سر گذرانده بود، چنین اثری را خلق کرده بود. در دهه‌ی ۱۹۴۰، کارسون مک‌کالرز با تنسی ویلیامز نمایشنامه‌نویس امریکایی دیدار کرد و با هم رابطه‌ی دوستانه‌ای برقرار کردند. تنسی ویلیامز، کارسون را تشویق کرد از رمان «مهمان عروسی خود» نمایشنامه‌ای اقتباس کند. این نمایشنامه به اندازه‌ی خود موفق بود و چندین‌بار روی صحنه رفت و در سال ۱۹۵۲ براساس آن فیلمی ساخته شد.

شخصیت‌های داستان‌های مک‌کالرز اغلب از مشکلات جسمانی یا روانی رنج می‌برند و در جست‌وجوی یافتن همدمی برای رسیدن به آرامش هستند. او شخصیت‌هایی به غایت واقعی می‌آفریند. خودش جایی می‌گوید: من با شخصیت‌هایی که می‌آفرینم زندگی می‌کنم و این از تنهایی‌ام می‌کاهد.

از دیگر رمان‌های مک‌کالرز که توانست نظر مثبت منتقدان را به دست آورد، «ساعت بی‌عقربه» است که در سال ۱۹۶۱ منتشر شد. این آخرین اثر کارسون مک‌کالرز پیش از مرگش در سال ۱۹۶۷ است. رمان چهار شخصیت محوری دارد که هرکدام جهان خاص خود را دارد. مردی در آستانه‌ی مرگ که می‌کوشد بیماری‌اش را انکار کند و اندیشه‌ی وجود یا عدم وجود جهان پس از مرگ ذهنش را درگیر کرده است. قاضی سالخورده‌ای که روزگاری نماینده‌ی کنگره نیز بوده است و اکنون با تمام وجود تلاش می‌کند مانع همزیستی سفیدپوستان و سیاه‌پوستان شود. جِستر نوه‌ی او که مخالف اندیشه‌ی اوست و تقابل این دو، تفاوت نسل‌ها را به‌خوبی نمایان می‌کند و شرمن پیو برده‌ی سیاه‌پوستی که سرانجام نمی‌تواند تحقیرهای قاضی را تاب آورد و او را ترک می‌کند و اتفاق هول‌انگیزی برایش رخ می‌دهد. رمان به‌روشنی برهه‌ای اساسی از تاریخ امریکا را به تصویر می‌کشد. امریکایی در آستانه‌ی برابری سفیدپوستان و سیاه‌پوستان. داستان یک حرف اساسی دارد و آن این است که ما که هستیم و به کجا می‌رویم.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حانیه پدرام

در حال حاضر مطلبی درباره حانیه پدرام مترجم کتاب آواز کافه غم بار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حانیه پدرام

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید