بنر بالای صفحه
آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان
آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان

فروش ویژه

کتاب آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان

معرفی کتاب آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان

(5)
کتاب آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان، اثر امیر فرض اللهی ، با ترجمه مترجم منوچهر صانعی دره بیدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1387 توسط انتشارات فردوس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 22%

62,400

80,000 22% 62,400

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(3)
19%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان نشر فردوس نویسنده فرض الهی منتشر شد
    یکی از معضلات عظیم سینمای کودک آن بوده که هیچ‌گاه متولی جدی نداشته و عوامل سینمای کودک پس از یک شکست تجاری، از این نوع سینما روگردان شده‌اند و حوصلۀ بررسی عوامل شکست در ارتباط با مخاطب خود را نداشته و حمایتی کاملا جدی نیز از جانب دولت در این عرصه از خود ندیده‌اند. بعد از انقلاب اسلامی حدود ده سال مدیران دولتی به حمایت جدی و همه‌جانبه‌ از سینمای کودک و نوجوان پرداختند (از 1366 تا 1375) که حاصلش ثمرات مفیدی برای نوجوانان ایران داشت. در قبل از انقلاب مکانی به نام کانون پرورش فکری
...
  • کودکان و نوجوانان، تعداد زیادی فیلم از دید و دربارۀ کودک تولید کرد که به هر حال موفقیت نسبی به همراه داشت و در هرگونه، آثار موفقی به یادگار ماند. بعد از انقلاب، تهیه‌کنندگان خصوصی به طرق مختلف از مراکزی مثل کانون و بنیاد سینمای فارابی کمک گرفته و بار تولید سینمای کودک را به دوش کشیده‌اند، اما در اواخر دهۀ شصت و اوایل دهۀ هفتاد و پس از چند اثر ناموفق و شکست تجاری، توان تحمل این‌گونه سینما را از دست داده و برخی عوامل سینمای کودک اعم از تهیه‌کننده، نویسنده، کارگردان و بازیگر خود را به سوی سایر گونه‌های سینما مشغول کرده‌اند. در دهۀ هفتاد نیز سیاست‌های کانون در ارتباط با سینمای کودک تعدیل یافته و حضور در جشنواره‌های خارجی برایش مهم‌تر است. در این مجموعه به روشی دیالکتیک، انگاره‌های اساسی حاکم بر ذهنیت‌های اهالی سینمای کودک و نقاط ضعف و قوت این نوع سینما به چالش کشیده شده است تا بدین‌ترتیب آسیب‌شناسی ساختاری موضوعی سینمای کودک و نوجوان انجام گیرد.

مشخصات محصول

نویسنده: امیر فرض اللهی ویرایش: -
مترجم: مترجم منوچهر صانعی دره بیدی تعداد صفحات: 340
انتشارات: فردوس وزن: 435
شابک: 9789643203306 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1387
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

امیر فرض اللهی

امیر فرض اللهی

در حال حاضر مطلبی درباره امیر فرض اللهی نویسنده آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم منوچهر صانعی دره بیدی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم منوچهر صانعی دره بیدی مترجم کتاب آسیب شناسی سینمای کودک و نوجوان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم منوچهر صانعی دره بیدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید