پتش خوآرگر 4 از ژرفای تاریکی
پتش خوآرگر 4 از ژرفای تاریکی پتش خوآرگر 4 از ژرفای تاریکی

فروش ویژه

کتاب پتش خوآرگر 4 از ژرفای تاریکی

معرفی کتاب پتش خوآرگر 4 از ژرفای تاریکی

(6)
کتاب پتش خوآرگر 4:از ژرفای تاریکی (رمان نوجوان203)، اثر آرمان آرین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات افق ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 195,000 29%

138,450

195,000 29% 138,450

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(6)
24%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آرمان آرین ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 392
انتشارات: افق وزن: 330
شابک: 9786003538689 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

حماسه سرآغاز- پتش خوآرگر 1 اولین کتاب از «پَتَش خوآرگر»، مجموعه رمان دیگری برای نوجوانان از آرمان آرین است که بر مبنای اوستا و بُندَهش نوشته شده است.واژه‌ی پتش خوآرگر به مرور زمان از فرشوادگر و سوادگر و سوادکوه تغییر شکل داده و در اصل، نام منطقه‌ای کوهستانی در مازندران است که از سالیان گذشته، اشاره‌هایی در کتاب‌ها و لوح‌ها و کتیبه‌های باستانی به آن شده است. آرمان آرین، نویسنده‌ی نام‌آشنای ادبیات مخصوصاً برای نوجوانان، این بار نام قهرمان اصلی مجموعه‌ی پنج‌گانه‌اش را پتش‌خوارگر گذاشته است؛ فرمانروایی که سرانجامِ جهان، نهایتِ نبرد نیکی و شر، به او بستگی دارد. 


پتش‌خوارگرِ آرین فرمانروای دژ چرات در قلب سوادکوه است که حدفاصل میان آدمیان و دیوان است، اما دل در گرو کردارهای هورایی دارد.نثر شیوا و بدیع، خط داستانی جذاب و غیرقابل‌پیش‌بینی و البته شخصیت‌هایی که در عینِ بی‌مانند بودن، به‌شدت انسانی‌اند، از جمله ویژگی‌هایی است که این مجموعه را ماندگار و دلنشین ساخته است. در روزگاری که سراسر زمین و هفت کشور، به تهاجم عظیم اهریمنان از هر سو گرفتار شده‌است گروهی کوچک به راهنمایی فرّهٔ ایزدی، رهسپار یافتن شخصیتِ افسانه ای «پتش خوآرگر» می‌شوند که باید صلح و آرامش را به جهان بازگرداند.


روایتِ رُمان بر دوش انبوه شخصیت‌ها و فضاهای پیچیده‌ای ست که هر یک در سویی از جغرافیای باستانی زمین، به کوشش در این نبرد عظیم مشغول اند؛ نبردی که هر کس هر چه در چنته دارد، در آن عیان می‌سازد و تاریخ انسان‌ها، نظیر آن را به خود ندیده‌است.چهارمین جلد از این پنج‌گانه‌ی فانتزی به تازگی از سوی نشر افق منتشر شده است. عناوین قبلی شامل حماسه؛سرآغاز، مردی از تبار اژدها، بربنیادهای هستی و از ژرفای تاریکی می‌شوند.


در جلد چهارم این مجموعه می‌خوانیم که جهان همچنان جهان همچنان در آتش جنگ و تاخت و تاز اهریمنیان می سوزد. یاران فره که پیش از این هر یک سویی برای درخواست کمک شتافته اند اکنون همه به مقصد رسیده اند اما چندان در دریافت کمک کامیاب نبوده اند.در این میان آراستی هم به دشواری‌های دیگری برخورده و اکنون، امید همگان به پتش خوآرگر است. آرمان آرین در این کتاب با جسارت قهرمان‌ها و شخصیت‌هایش را به چالش می‌کشد، اما امیدهای کوچک، مثل ستارگانی کم‌فروغ اما به هر حال درخشان در آسمان، دلِ خواننده را به خود گرم می‌کنند.


مجموعه‌ی پتش خوآرگر نفس‌گیر است و متفاوت با آنچه از جهان ادبیات فانتزی می‌شناسیم.


در هفتمین دوره‌ی اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده، محموعه‌ی پتش‌خوارگر به دلیل ارائه‌ی روایتی جذاب و ساختن جهان داستانی بر اساس اسطوره‌های ایرانی‌، بنده‌ی نشان نقره‌ای شد. در سال 96، این مجموعه نامزد کتاب برتر سال و برنده‌ی لوح تقدیر از نُهمین جشنواره‌ی کتاب برتر کودکان و نوجوانان شد. همچنین، پتش‌خوارگر 3؛ بر بنیادهای هستی کتاب برگزیده‌ی ایران در بازآفرینی آثار کهن در فهرست کلاغ سفید کتابخانه‌ی بین‌المللی مونیخ در سال 2018 معرفی شد.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

گرشاسب برخاسته بود! بر دو پای کوه‌مانند خود ایستاده بود، با گرزی که چشمان سرخ هر چهارسویش می‌درخشید و بازوانی لرزان از حسرت و نفرتی که سال‌ها در جان خود انباشته بود و گیسوانی که به همان زودی خیس از عرق خشم بودند. باورکردنی نبود که او دیگربار روانش را در تن خویش با خود داشت و گرزش، آن گرز نیاکان دیرین خاندان سام و نریمان را، در میان پنجه‌هایش می‌فشرد!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آرمان آرین

آرمان آرین

در حال حاضر مطلبی درباره آرمان آرین نویسنده پتش خوآرگر 4 از ژرفای تاریکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید