بنر بالای صفحه
سه گانه فاضل نظری

کتاب سه گانه فاضل نظری

معرفی کتاب سه گانه فاضل نظری

(2)
کتاب سه گانه فاضل نظری (3جلدی،باقاب)، اثر فاضل نظری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(6)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: فاضل نظری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 283
انتشارات: سوره مهر وزن: 672
شابک: 9782000365983 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کمترین نوبت چاپ:49،بیشترین نوبت چاپ:61،باقاب)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فاضل نظری

فاضل نظری

۱۰ شهریور ۱۳۵۸ - ایرانی
فاضل نظری شاعر معاصر ایرانی است که اشعار ساده‌ و زیبایش طرفداران بسیاری دارد. او علاوه بر سرودن شعر، تدریس در دانشگاه و مدیریت حوزه‌ی هنری و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. کتاب‌های «اقلیت» و «آن‌ها» از جمله آثار فاضل نظری هستند.

زندگینامه فاضل نظری
فاضل نظری 10 شهریور 1358 در شهر خمین به دنیا آمد. تحصیلات اولیه را در شهرهای خمین و خوانسار به پایان رساند و در سال 1376 برای تحصیل در دانشگاه به تهران آمد. در دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه شهید بهشتی در رشته‌ی معارف اسلامی و مدیریت درس خواند و پس از آن به انجام فعالیت‌های مختلف مشغول شد. فاضل نظری از سال 1383 در دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی، در رشته‌ی مدیریت تدریس می‌کند. او همچنین به مدت ده سال، مدیریت حوزه‌ی هنری استان تهران و حوزه‌ی هنری کودکان و نوجوانان را برعهده داشت.

فاضل نظری در دهه‌ی هشتاد، دبیر سه دوره جشنواره‌ی فیلم 100 شد و در جشنواره‌ی بین‌المللی شعر فجر به عنوان دبیر علمی فعالیت کرد. در آذر ماه سال 1396، مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برعهده گرفت و در اسفند همان سال، رئیس هیئت مدیره‌ی کانون شد و تا سال 1400 در این مقام باقی ماند. فاضل نظری پس از استعفا از ریاست حوزه‌ی هنری، مدتی را به عنوان مشاور مدیر فعالیت کرد و در همان دوران، ریاست مرکز موسیقی را عهده‌دار شد. به پاس فعالیت‌های موفقی که در طول این دوران انجام داد، توانست مقام معاونت هنری را از آن خود کند.

فاضل نظری در طول این سال‌ها به سرودن شعر مشغول بود. اشعارش را بیشتر در قالب‌های کلاسیک شعر مانند غزل می‌سراید. شعرهای فاضل نظری ساده هستند و طرفداران بسیاری دارند. کتاب‌های او بارها تجدید چاپ شده‌اند، برخی از کتاب‌هایش در کشورهای فارسی‎‌زبان منتشر شده‌اند و جوایزی را نیز از آن خود کرده‌اند.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید