بنر بالای صفحه
قدرت عادت نشر نوین توسعه
قدرت عادت نشر نوین توسعه

فروش ویژه

کتاب قدرت عادت نشر نوین توسعه

معرفی کتاب قدرت عادت نشر نوین توسعه

(2)
کتاب قدرت عادت (چرایی کارهایی که انجام می دهیم؛در زندگی و کسب و کار)، اثر چارلز داهیگ ، با ترجمه مصطفی طرسکی - معصومه ثابتقدم ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 235,000 21%

185,650

235,000 21% 185,650
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(2)
14%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب قدرت عادت چرایی کارهایی که انجام می دهیم در زندگی و کسب و کار اثر چارلز داهیک ترجمه مصطفی طرسکی، معصومه ثابت قدم نشر نوین منتشرشده است
    زن جوانی با بدنی ورزیده وارد آزمایشگاه می‌شود. دو سال پیش، او فردی معتاد به الکل و سیگار بود، بسیار چاق بود، از همسرش جدا شده بود، در هیچ شغلی دوام نمی‌آورد و بدهی زیادی هم داشت. اما اکنون، دونده ماراتن بود، در شغل خود موفق و در حال ادامه تحصیل بود. متخصصین مغز و اعصاب این آزمایشگاه، متوجه تغییرات اساسی در الگوی ساختاری مغز او شدند.
    بازاریابان شرکت پروکتر اند گمبل (P&G) که در فروش محصول خوشبو کننده محیط
...
  • با نام فِبریز با شکست مواجه شده بودند، با بررسی ویدئوهای مشتریانی که از این محصول استفاده می‌کردند، ناگهان به الگوی پنهانی رسیدند و با تغییر اندکی در تبلیغات خود، به فروش بیش از یک میلیارد دلار در سال دست یافتند.
    یک مربی فوتبال آمریکایی، بعد از شکست‌های زیادی در دوران مربیگری خود، توانست با یک تیم بسیار ضعیف و با تغییر در الگوهای رفتاری بازیکنانش، موفقیت‌های چشم گیری بدست آورد.
    فردی با سابقه فعالیت در تحقیقات دولتی و بهداشت عمومی، مدیرعامل شرکتی درگیر بحران می شود. او بدون هیچ صحبتی در مورد فروش و سود، هدف خود را «ایمنی کارگران» قرار می دهد. این شرکت در حالی که همه در حال فروش سهام آن هستند، به بهترین شرکت داو جونز تبدیل می شود.
    یک کشیش جوان و جویای نام، وارد شهری می شود که مردم توجه چندانی به کلیسا ندارند. او با توجه به رفتار مردم آن شهر و عادات آنها، و با کمک همان مردم موفق به ساخت بزرگترین کلیسای کشورش می شود.
     
    این افراد چه چیز مشترکی دارند؟ آنها با تمرکز بر روی الگوهایی که جنبه‌های مختلف زندگی و رفتار ما را شکل می‌دهند – یعنی عادت‌هایمان – موفقیت‌های چشم گیری کسب می‌کنند.
     
    بازاریابی عادت ها (عادت های سازمانی)
    عادت‌ها فقط برای افراد تعریف نمی‌شوند. سازمان‌ها هم عادت‌هایی دارند. چالرز داهیگ می‌گوید تحقیقاتی وجود دارد که نشان می‌دهد عادت‌های سازمانی در بین کارکنان شکل می‌گیرد. خود سازمان‌ها نیز سعی دارند تا با استفاده از سرنخ‌ها و پاداش‌های چرخه عادت مشتریان، آنها را متمایل به انجام کاری کنند (خرید محصول یا خدمت خاصی/ تکرار خرید/ افزایش حجم خرید و …).
    داهیگ می‌گوید: «سازمان‌ها خیلی خوب می‌دانند که مشتریان چه عادت‌هایی دارند، حتی بهتر از خودشان!». او در این مورد داستان محصول فِبریز شرکت پی اند جی را مثال می‌زند.
    همچنین شرکت‌ها می‌توانند نحوه تغییر عادت‌های مشتریان را کشف نموده و سعی کنند آنها را به نفع خودشان تغییر دهند. برای مثال فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت، سعی دارند تا با شناسایی زنان باردار، تمام خریدهای بعدی آنها را به سمت خود بکشانند. تارگت به خوبی می‌داند که یک تغییر در زندگی، می‌تواند باعث تغییر در رفتار خرید افراد شود. بر اساس تحقیقات، بچه‌دار شدن و ازدواج جزو موثرترین موارد در تغییر رفتار خرید افراد هستند. چراکه تمام سرنخ‌های قبلی ما در مورد خرید از بین رفته‌اند و وقت شکل‌گیری عادت‌های جدید فرا رسیده است. تارگت با زیر نظر گرفتن خرید‌های فعلی زنان، اقدام به پیش‌بینی زمان بارداری آنها می‌کند! و بعد از شناسایی، با ارسال کوپن‌های تخفیف برایشان، آنها را به سمت خود (و شکل دادن عادت خرید از تارگت) می‌کشاند.

مشخصات محصول

نویسنده: چارلز داهیگ ویرایش: -
مترجم: مصطفی طرسکی - معصومه ثابتقدم تعداد صفحات: 320
انتشارات: نوین توسعه وزن: 317
شابک: 9786008738091 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(شکل گیری و تغییر عادت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

چارلز داهیگ

چارلز داهیگ

در حال حاضر مطلبی درباره چارلز داهیگ نویسنده قدرت عادت نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مصطفی طرسکی

در حال حاضر مطلبی درباره مصطفی طرسکی مترجم کتاب قدرت عادت نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مصطفی طرسکی

معصومه ثابتقدم

در حال حاضر مطلبی درباره معصومه ثابتقدم مترجم کتاب قدرت عادت نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

معصومه ثابتقدم

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید