بنر بالای صفحه
بازی بی نهایت نشر نوین توسعه
بازی بی نهایت نشر نوین توسعه

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب بازی بی نهایت نشر نوین توسعه

معرفی کتاب بازی بی نهایت نشر نوین توسعه

(5)
کتاب بازی بی نهایت، اثر سایمون سینک ، با ترجمه تیم ترجمه نشر نوین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 145,000
قیمت ایده بوک: 135,000 16%

114,550

135,000 16% 114,550
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • زبان اصلی این کتاب را می توانید از طریق لینک زیر خرید کنید.
    mehrabanshop.ir
    درباره کتاب بازی بی نهایت سایمون سینک
    سازمان ها و اشخاص زیادی، غرق در اندیشه پیروزی هستند. اما چگونه می توانیم در بازی پیروز شویم که در حقیقت هیچ پایانی ندارد؟ چنین چیزی اصلا وجود ندارد. مثلا چیزی به اسم «برنده شدن» در کسب و کار داریم؟!
    کتاب های «با چرا شروع کنید و رهبران آخر غذا می خورند سایمون سینک، به میلیون ها نفر کمک کرد تا قوانین مخفیِ حاکم بر رفتار را مشاهده کنند. اکنون، کتاب بازی بی نهایت ما را به چالش می کشد تا دیدگاه مان را درباره نحوه کارکرد سازمان ها بازبینی
...
  • کنیم. این بار، سایمون سینک به دنبال پاسخی برای یک سوال جالب است: چگونه در یک بازی که هیچ خط پایانی ندارد، رو به پیشرفت باشیم و دوام بیاوریم؟
    بازی هایی مثل فوتبال و شطرنج، با قوانین مشخص و نقطه پایان واضح، بازی محدود محسوب می شوند. اما بازی کسب و کار، نامحدود و بی نهایت است؛ و در آن، چیزی به اسم «برنده شدن» وجود ندارد، چرا که همواره چالش های جدید پیش می آید، قوانین بازی مشخص و پایدار نیست، بازیکنان ثابت و همیشگی نیستند و هیچ خط پایانی برای آن متصور نیست.
    در بازی بی نهایت کسب و کار، تنها کسانی برای مدتی طولانی دوام می آورند که با قوانین نامحدود بازی می کنند. آنها کارهایی انجام می دهند که قادرشان می کند تا نوآورتر، منعطف تر و پایدارتر از رقبا باشند.
    داشتن طرز فکر محدود در یک بازی نامحدود می تواند قاجعه بار باشد. برای مثال در طی جنگ ویتنام، آمریکا تقریبا تمام نبردها را پیروز شد و سربازان بسیار زیادی از دشمنش را نابود کرد، اما همچنان بازنده جنگ بود. معیارهایی که آنها امتیازات و عملکردشان را می سنجیدند، در نهایت بی ارزش بود. ویتنام شمالی مایل بود هر سختی را تحمل کند و تا هر زمان که لازم باشد بجنگد تا آمریکا را وادار به عقب نشینی کند. در آن جنگ، ویتنام شمالی، طرز فکر بازی بی نهایت داشت.
    سایمون سینک با ارائه مثال های بسیار گسترده و متنوع، نشان می دهد که بازیکنان نامحدود، در هر حوزه ای، چطور رقبایشان را خسته و از میدان به در می کنند و چطور برای مدت زمانی طولانی در بازی باقی می مانند و سازمان هایی بسیار قوی می سازند، آنقدر قوی که از پس هر طوفانی بر بیایند. رهبران بزرگ به طرز ماهرانه ای بازی بی نهایت را پیش می برند و خود را مشغول دستاوردهای کوتاه مدت نمی کنند. با این کتاب، همه می توانیم روش کار و دلایل موفقیت آنها را بدانیم.

    توضیحات سایت آمازون درباره کتاب بازی بی نهایت
    کتاب دیگری از نویسنده کتابهای پر فروش «با چرا شروع کنید» و «رهبران آخر غذا می خوردند»، یک چارچوب اساسی برای رهبری در دنیای درحال تغییر کنونی
    چگونه در بازی برنده شویم که هیچ پایانی ندارد؟ بازی های محدود، مثل فوتبال و شطرنج، بازیکنانی مشخص، قوانینی ثابت، و یک نقطه پایان واضح دارند. برنده ها و بازنده ها به راحتی قابل شناسایی هستند. بازی های بی نهایت، بازی های بدون خط پایان، مثل کسب و کار و سیاست، یا حتی خود زندگی، بازیکنانی دارند که می آیند و می روند. قوانین بازی بی نهایت قابل تغییرند و هیچ خط پایانی برای آن متصور نیست. هیچ برنده و بازنده ای هم در کار نیست!
    سوال این است که پس در بازی بی نهایت، چگونه بازی کنیم؟
    در این کتاب جدید و الهام بخش، سایمون سینک چهارچوبی برای رهبریِ با طرز فکر نامحدود ارائه می کند. اگرچه هیچ یک از ما نمی تواند در مقابل هیجان حاصل کسب سود یا برنده شدن مقاومت کند، اما این دستاوردها به سرعت محو می شوند. در جستجوی یک هدف آرمانی، ما به تصویری از آینده متعهد می شویم که به قدری جذاب است که هفته به هفته، ماه به ماه و سال به سال برای ساخت آن تلاش می کنیم. اگرچه دقیقا نمی دانیم که آن آینده مطلوب چه شکلی خواهد بود، اما تلاش برای ساخت آن به زندگی و کارمان معنا می بخشد.
    رهبرانی که طرز فکر نامحدود را انتخاب می کنند، سازمان هایی قوی تر، نوآورتر و باانگیزه تر می سازند. در نهایت، این رهبران همان افرادی هستند که ما را به سمت آینده هدایت می کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: سایمون سینک ویرایش: -
مترجم: تیم ترجمه نشر نوین تعداد صفحات: 247
انتشارات: نوین توسعه وزن: 296
شابک: 9786226840316 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(رهبری و مدیریت افراد)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سایمون سینک

سایمون سینک

در حال حاضر مطلبی درباره سایمون سینک نویسنده بازی بی نهایت نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

تیم ترجمه نشر نوین

در حال حاضر مطلبی درباره تیم ترجمه نشر نوین مترجم کتاب بازی بی نهایت نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

تیم ترجمه نشر نوین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید