گزینه ب نشر نوین توسعه
گزینه ب نشر نوین توسعه

قیمت قبل

کتاب گزینه ب نشر نوین توسعه

معرفی کتاب گزینه ب نشر نوین توسعه

(4)
کتاب گزینه ب (مواجهه با سختی،ارتقای حد تحمل و یافتن شادی)، اثر شریل سندبرگ - آدام گرانت ، با ترجمه لیلا ثریاصفت ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 190,000

89,000

  89,000

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
15%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • شریل سندبرگ پس از مرگ ناگهانی همسرش احساس می‌کرد که دیگر او و فرزندانش هرگز از صمیم قلب شاد نخواهند شد و رنگ واقعی شادی را به خود نخواهند دید. او می گوید: «احساس می‌کردم در یک خلا گرفتار شده و به یک پوچی عمیق در قلبم رسیده بودم و این حالت باعث می‌شد حتی نتوانم درست نفس بکشم.» دوستش، آدام گرانت، که روانشناسی در دانشگاه وارتون بود به او گفت که باید مراحل سخت و دشواری را بگذارند تا بتوانند از این تجربیات طاقت فرسا بهبود یابند و دوباره به زندگی برگردند. همه ما با یک میزان انعطاف‌پذیری ثابتی به دنیا نیامده‌ایم. انعطاف‌پذیری همانند عضله‌ایی است که باید رویش کار کنیم و آن را بسازیم.
    کتاب گزینه ب، ترکیبی از بینش‌ها و ایده‌های شخصی شریل سندبرگ با تحقیقات آگاهی‌بخش آدام گرانت در زمینه توانایی مواجهه با سختی‌ها است. شریل با شروع داستان از جایی که متوجه مرگ همسرش (دیو گلدبرگ) شد، برایمان از غم و اندوه حاد و انزوایی که بعد از آن برایش به وجود آمد، می‌گوید. اما این کتاب تنها به موضوع زندگی شریل نمی‌پردازد و پا را فراتر گذاشته و می‌گوید که چگونه مردم در طیف‌های مختلف تواسته‌اند به سختی‌هایی همچون بیماری، از دست دادن شغل، تجاوز جنسی، بلایای طبیعی و خشونت جنگ غلبه نمایند. داستان زندگی همه این انسان‌ها ظرفیت روح انسان را برای استقامت و کشف دوباره شادی نشان می‌دهد.
    انعطاف‌پذیری و مقاومت، از اعماق وجود ما و حمایت‌هایی که در بیرون وجود دارد، نشات می‌گیرد. حتی بعد از عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین حوادث، می‌توان با رسیدن به معنا و مفهومی عمیق‌تر و به دست آوردن لذت و شادی بیشتر در زندگی رشد کرد. کتاب «گزینه ب» نحوه کمک به دیگران در شرایط بحرانی، بالا بردن حس همدردی با دیگران، پرورش کودکان قوی و محکم و داشتن یک خانواده و جامعه منعطف را به ما نشان می‌دهد. بسیاری از این درس‌ها را می‌توانیم در دغدغه‌های روزانه خود به کار ببریم و باعث می‌شوند صرف نظر از هر اتفاقی هم که قرار باشد در آینده بیفتد، شجاعت داشته باشیم و نترسیم.
    دوست شریل می‌گوید: «شریل دو هفته بعد از فوت همسرش خودش را برای یک فعالیت پدر-فرزندی آماده می‌کرد. ولی ناگهان زیر گریه زد و گفت: «من دیو را می‌خواهم». من به او گفتم: «گزینه الف دیگر وجود ندارد و به او قول دادم کمکش کنم یک گزینه ب برای خود داشته باشد». همه ما نوعی از این گزینه ب را تجربه کرده‌ایم. این کتاب به ما کمک می‌کند «گزینه ب» خود را تقویت کرده و بیشترین استفاده را از آن ببریم.

مشخصات محصول

نویسنده: شریل سندبرگ - آدام گرانت ویرایش: -
مترجم: لیلا ثریاصفت تعداد صفحات: 192
انتشارات: نوین توسعه وزن: 181
شابک: 9786008738251 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(قدرت تحمل و عبور از بحرانهای عاطفی زندگی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شریل سندبرگ

شریل سندبرگ

در حال حاضر مطلبی درباره شریل سندبرگ نویسنده گزینه ب نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


آدام گرانت

آدام گرانت

در حال حاضر مطلبی درباره آدام گرانت نویسنده گزینه ب نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لیلا ثریاصفت

در حال حاضر مطلبی درباره لیلا ثریاصفت مترجم کتاب گزینه ب نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لیلا ثریاصفت

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید