بنر بالای صفحه
فریب ایکاروس نشر نوین توسعه
فریب ایکاروس نشر نوین توسعه فریب ایکاروس نشر نوین توسعه

کتاب فریب ایکاروس نشر نوین توسعه

معرفی کتاب فریب ایکاروس نشر نوین توسعه

(4)
کتاب فریب ایکاروس (چقدر بلندپرواز هستید؟)، اثر ست گودین ، با ترجمه امیر بیرانوند ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
14%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: ست گودین ویرایش: -
مترجم: امیر بیرانوند تعداد صفحات: 288
انتشارات: نوین توسعه وزن: 264
شابک: 9786008738831 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتابی است به قلم ست گودین و چاپ نشر نوین توسعه. ست گودین در الهام‌بخش‌ترین کتاب خود، «فریب ایکاروس»، خوانندگان را به چالش می‌کشد تا شجاعت پیدا کنند و با کار خود به عنوان هنر برخورد کنند.

شاید افسانه ایکاروس را شنیده باشید. پدر ایکاروس برای او بال‌هایی از جنس موم و پر ساخت و به او گفت تا بیش از حد، نزدیک به خورشید پرواز نکند. ایکاروس این هشدار را نادیده گرفت، موم‌ها ذوب و بال‌ها جدا شدند و ایکاروس به سرنوشت شوم خود گرفتار شد و به خواننده‌ی این افسانه درسی مهم داد: جانب احتیاط را رعایت کن و به حرف افراد متخصص گوش کن!

اما پدر ایکاروس به او این هشدار ... را هم داده بود که از پرواز در ارتفاع کم نیز خودداری کند؛ زیرا آب دریا قدرت پرواز بال‌هایش را می‌گیرد. او باید توجه می‌کرد که پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع کم از پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع بالا خطرناک‌تر است؛ زیرا احساس امنیت فریبنده‌ای به همراه دارد.

وقتی ما به توقعات کم و رؤیاهای کوچک قانع می‌شویم و خودمان را دست‌کم می‌گیریم. با پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع کم، نه‌تنها به خودمان، بلکه به کسانی که وابسته‌ی ما هستند یا ممکن است از تلاش ما سود ببرند، ضرر می‌رسانیم.

راه ما حماقت بی‌پروا یا پیروی بی‌خردانه نیست، بلکه انسان بودن است؛ یعنی دست به هنر زدن و پرواز کردن بسیار بالاتر از حد ممکنی که به ما آموخته شده است. پس دست به هنر بزنید. هنرمند بودن طبیعتی ژنتیکی یا استعدادی خاص نیست. هنرمند بودن نگرشی است که همه ما می‌توانیم به کار گیریم.

فارغ از اینکه معلم، مهندس، دکتر، مدیر میان رده یا نماینده خدمات مشتریان باشید، می‌توانید با آوردن بهترین خودتان در کار، در ارتفاع بالاتری پرواز کنید. شما می‌توانید به آنچه امروز انجام می‌دهید و اینکه فردا چگونه پیشرفت کنید اهمیت دهید. گودین به ما نشان می‌دهد که چگونه این کار ممکن است و ما را متقاعد می‌کند که چرا انجام آن ضرورت دارد.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

در هر افسانه‌ای تنش وجود دارد. هیچ الهه‌ای قادر مطلق نیست، هیچ عملی قطعی نیست و هیچ چیز در عالم وجود ندارد که واکنشی منفی یا ریسکی نداشته باشد.

وقتی الهه‌ها دست به کاری می‌زنند، درواقع در حال قبول ریسک هستند. آن‌ها با دنیا، با یکدیگر و با افراد شریر درگیر می‌شوند و شاید اتفاقی رخ دهد و ممکن است هم این کار برای آن‌ها نتیجه‌بخش نباشد.

همین آسیب‌پذیری است که این اقدام را جالب توجه می‌کند و البته، همین آسیب‌پذیری است که باعث می‌شود هر الهه‌ای انسان باشد.

سخنرانی اخیر سوزان کین، نویسنده، در کنفرانس تد، به اصل این موضوع می‌پردازد. کین نویسنده‌ی ... کتابی درباره‌ی قدرت درون‌گرایی است، که به‌طور متناقضی با غلبه بر خجالتی بودن خود، در برابر یک میلیون نفر، موجب تشویق شدید حضار قرار گرفت. داستان او به دل ما می‌نشیند، نه به‌خاطر اینکه او حقیقت جدیدی کشف کرده است، بلکه به این خاطر که او به‌طور الهه‌گونه‌ای سفره‌ی دلش را برای ما باز کرد، به پا خواست و اعلام کرد.

اما آیا او جسور بود؟ یقیناً که بود. او در آسیب‌پذیری جسور بود. او جسور بود؛ زیرا این جرئت را داشت تا با صدایی آهسته حرفش را بزند، تا بر ترسش غلبه کند، تا زمزمه‌کنان عقیده‌اش را بیان کند، در شرایطی که حتی زمزمه حسی شبیه به فریاد داشت. جسور همیشه به معنای جنگجو یا مهیج نیست. جسور شاید صرفاً به معنای کسی باشد که ارتباط ایجاد کرده است.

ما به سمت ایجاد ارتباط با افرادی کشیده می‌شویم که به هنر می‌پردازند. آن‌ها الهه‌های جدید اسطوره‌های ما هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ست گودین

ست گودین

در حال حاضر مطلبی درباره ست گودین نویسنده فریب ایکاروس نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیر بیرانوند

در حال حاضر مطلبی درباره امیر بیرانوند مترجم کتاب فریب ایکاروس نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیر بیرانوند

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید