اول سود نشر نوین توسعه
اول سود نشر نوین توسعه

کتاب اول سود نشر نوین توسعه

معرفی کتاب اول سود نشر نوین توسعه

(5)
کتاب اول سود (کسب و کار خود را از یک هیولای پول خوار به یک دستگاه پول سازی تبدیل کنید)، اثر مایک میخالوویچ ، با ترجمه هادی بهمنی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات نوین توسعه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
15%
قیمت قبل
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کسب وکار خود را از یک هیولای پول خوار به یک ماشین پول ساز تبدیل کنیدنویسنده کتاب‌های پرفروش «برنامه کدویی» و «کارآفرین دستمال توالت»، در این کتاب راه‌حلی ساده و ساختارشکن برای مدیریت مالی پیشنهاد می‌کند تا کسب‌وکارهای کوچک بتوانند با کمک آن از بحران مالی همیشگی خود خارج شده و به سودآوری برسند. حسابداری سنتی همواره از یک فرمول سنتی و منطقی استفاده می‌کند: درآمد منهای هزینه‌ها مساوی است با سود. مشکل اینجاست که کسب‌وکارها توسط انسان‌ها اداره می‌شوند و انسان‌ها لزوما منطقی نیستند! کارآفرین سریالی، مایک مخالوویچ، رویکردی رفتاری را توسعه داده است که به این فرمول می‌رسد: درآمد منهای سود مساوی است با هزینه‌ها! درست مانند رژیم گرفتن برای کاهش وزن، میخالوویچ پیشنهاد می‌کند که ابتدا سود برداشت شده و مبلغ باقی مانده صرف هزینه‌ها شود. این شیوه باعث می‌شود کسب‌وکارِ کارآفرین‌ها از یک هیولای پول خوار به یک ماشین پول ساز تبدیل شود. با استفاده از سیستم اول سود میخالوویچ، افراد یاد می‌گیرند که: – با پیگیری یک مدل 4 مرحله‌ای ساده، و با بالانس کردن حساب‌های بانکی، می‌توان حسابداری را ساده و به راحتی کسب‌وکار را سودده کرد. – یک کسب‌و‌کار کوچک و سودده به مراتب از کسب‌وکار بزرگی که به زحمت ادامه حیات می‌دهد بهتر است. – کسب‌وکاری که زودتر به سودآوری و ثبات می‌رسد، در بلند مدت، پتانسیل بیشتری برای رشد دارد. این کتاب با ده‌ها کیس استادی، راه‌حل‌های عملی و گام به گام و همچنین شوخ طبعی (که به نوعی به امضای میخالوویچ تبدیل شده)، نقشه راه موثری برای کارآفرینان است تا به رویای همیشگی «سودآوری» دست یابند.  

مشخصات محصول

نویسنده: مایک میخالوویچ ویرایش: -
مترجم: هادی بهمنی تعداد صفحات: 258
انتشارات: نوین توسعه وزن: 237
شابک: 9786008738473 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(استارتاپ،کارآفرینی،مدیریت مالی استارتاپ)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مایک میخالوویچ

مایک میخالوویچ

در حال حاضر مطلبی درباره مایک میخالوویچ نویسنده اول سود نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هادی بهمنی

در حال حاضر مطلبی درباره هادی بهمنی مترجم کتاب اول سود نشر نوین توسعه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هادی بهمنی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید