بنر بالای صفحه
کلیات سعدی نشر دوستان
کلیات سعدی نشر دوستان

فروش ویژه

کتاب کلیات سعدی نشر دوستان

معرفی کتاب کلیات سعدی نشر دوستان

(4)
کتاب کلیات سعدی، اثر مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی ، با ترجمه مترجم بهاء الدین خرمشاهی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دوستان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 680,000 26%

503,200

680,000 26% 503,200

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب کلیات سعدی اثر مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی. بهاء الدین خرمشاهی منتشر شده است
    کتابی که گلستان و بوستان سعدی را همراه با غزلیات قصاید رباعیات مواعظ و یادگاری های گرانبهایی است که شاعر بزرگ قرن هفتم هجری در کارنامه با شکوه خویش ه جای گذاشته است. گلستان سعدی کتابی از اوست که به نظم و نثر و بوستان کتاب دیگری است به نظم که سرشار از حکمت و وعظ و اخلاقیات و عرفان می باشند . او شاعری است بی بدیل که همتایش در شعر و ادب پارسی به ندرت به نظر می آید.

مشخصات محصول

نویسنده: مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی ویرایش: -
مترجم: مترجم بهاء الدین خرمشاهی تعداد صفحات: 1088
انتشارات: دوستان وزن: 1680
شابک: 9789646207080 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تصحیح و مقدمه:بهاءالدین خرمشاهی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی

مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی

در حال حاضر مطلبی درباره مصلح بن عبدالله سعدی شیرازی نویسنده کلیات سعدی نشر دوستان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم بهاء الدین خرمشاهی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم بهاء الدین خرمشاهی مترجم کتاب کلیات سعدی نشر دوستان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم بهاء الدین خرمشاهی

دیدگاه کاربران

1 نظر
  • 1402/09/18 12:00:55
سمیرا

کلیات سعدی" یکی از مهمترین آثار ادبیات فارسی است که توسط سعدی، شاعر بزرگ ایرانی، نوشته شده است. این کتاب شامل مجموعه‌ای از غزلیات، قصاید، رباعیات و غیره است که به طور کلی به تمامی اشعار سعدی اشاره دارد.

متأسفانه، به دلیل محدودیت‌های دسترسی به محتوای کتاب‌ها، من نمی‌توانم خلاصه کتاب "کلیات سعدی" را ارائه دهم. با این حال، "کلیات سعدی" به عنوان یکی از شاهکارهای ادبیات فارسی شناخته شده است که در آن سعدی به موضوعاتی مانند عشق، معنویت، اخلاق، زندگی و اجتماع اشاره می‌کند


دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید